Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor søger folk mest efter leverandør - Krak, Google, andet sted?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 4850 Stubbekøbing
Tilmeldt 10. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Krak kontakter mig for at få mig til at købe annonce.

Jeg overvejer, men tænker, at de, som søger på nettet, måske hellere bruger Google, og at jeg derfor hellere skulle lave en kampagne dér.

Hvor findes der tal for, hvem der har flest leverandørsøgninger?

Jeg har brug for præcise målinger, ikke mere salgssnak.

venlig hilsen
Abelone Glahn

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 4850 Stubbekøbing
Tilmeldt 10. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det var præcis det jeg ledte efter, men jeg gik ind på FDIM, for det virkede mere oplægt på mig.

vh

Abelone

Fra 4850 Stubbekøbing
Tilmeldt 10. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Æv, nej, det var det så ikke alligvel helt - jeg mangler et sted, der kan vise mig hvor søgninger på google er placeret i forhold til søgninger på Krak.

FDIM har oversigten over medier, men regner ikke Google med ind i.

Er der andre, der kan hjælpe ?

 

Krak-sælgeren siger, at de har 80 % af alle leverandørsøgninger, og dét tal er jeg meget i tvivl om sandheden i .
min mavefornemmelse siger mig også, at en googleinsvestering er rigtig, men omvendt siger sælgeren, at de, der går ind på Krak, har bestmet sig for at finde en leverandør i et bestemt område, og er derfor tættere på et køb, end en tilfældig visning på google....

 

vh

Abelone

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

'80 % af alle leverandørsøgninger'....bullshit, hvis du spørger mig.

Engang kørte der hestevogne udenfor og telefonbøger var noget der fandtes i alle danske husstande.

Men tiden er en anden, og målrettet annoncering på Google er den mest kosteffektive og målbare investering.

Dog kan en profil på Krak give mening i forhold til SEO, så din hjemmeside kan ranke lidt højere i venstre side på Google.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abelone,

Jeg ville holde mig langt langt væk fra krak hvis jeg var dig. De kampagner jeg har fuldt over sidelinien (jeg har aldrig selv lagt penge der) de har været hammer dyre og givet tæt på intet resultat.

80 % af alle leverandørsøgninger? Det tal er fuldkommen ude af proportioner, har du mulighed for at finde ud af hvad det tal præcist dækker over hos din krak mand? Så skal vi hurtigt skyde det ned.

Hvis du ender med at sige ja tak, så kør i en ganske kort periode til at starte med (et par uger). To uger er rigeligt til at måle om det overhoved har nogen effekt. Så har du et bedre beslutningsgrundlag.  

Derudover kan du læse mere her: http://www.amino.dk/forums/p/3839/37188.aspx

 

Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Abelone Glahn:

Er der andre, der kan hjælpe ?

 

Krak-sælgeren siger, at de har 80 % af alle leverandørsøgninger, og dét tal er jeg meget i tvivl om sandheden i .
min mavefornemmelse siger mig også, at en googleinsvestering er rigtig, men omvendt siger sælgeren, at de, der går ind på Krak, har bestmet sig for at finde en leverandør i et bestemt område, og er derfor tættere på et køb, end en tilfældig visning på google....

Hej

Jeg kan ikke hjælpe dig med de eksakte tal på en given leverandør hverken på krak eller google.

Men du kan jo foreslå den kære sælger fra Krak/Eniro at du gerne vil være med, men du vil kun betale for de klik din annonce får! Det vil han ikke være med til, for det ville betyde at du ville være med stort set gratis.

Hvor tit søger du selv på Krak eller de gule sider efter en leverandør?

Med venlig hilsen

Jesper - w2shop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hej

Umiddelbart vil jeg mene at det kommer an på hvilken branche du arbejder med.

Hvis det er en branche der er præget af mange mindre virksomheder og hvor man som kunde ofte vælger en fra lokalområdet. Det kan eksempelvis være håndværkere, detailbutikker mm. kunne jeg godt finde på at søge på krak, da jeg ikke forventer at eksempelvis alle malermestre i min by kan findes på google.

Er det derimod producter eller service der kan klares gennem e-butik eller gennem mailkorrespondancer ville jeg kun bruge google. 

Jeg har ikke noget at bygge mine holdninger på andet end hvordan jeg selv søger information.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er dog helt enig i at det er 100% bullshit det med at krak har 80% af leverandørsøgningerne

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra 4850 Stubbekøbing
Tilmeldt 10. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle meget nyttige svar!

 

Jeg ved nu, hvad jeg skal sige til Krakmanden ligesom min egen fornemmele af, at jeg måske gør mig lige så godt, hvis ikke bedre med en Google ads.

 

Abelone

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)