Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen forslag til en revisor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tidligere skrev jeg at jeg søgte en direktør  HER . Selvom jeg ikke står med behovet lige i øjeblikket, så håber jeg ikke det gør noget jeg spørger om i kender en god revisor vi kan bruge.

Jeg er selv fra Ulsted nær Hals i nordjylland, og tanken om en lokal har strejfet mig. Jeg er dog mere interesseret i en som I kan stå inde for. Hvis det lykkedes med vores nye virksomhed, så er det nok ikke fri-kapital der står øverst, så prisen (hvis i har et ca bud) må i gerne føre på. Jeg kan desværre ikke sætte tal på hvor meget vi kommer til at omsætte for i år, hvis prisen er afhængig af dette, men et sted mellem 0 kr og 100 mio kr :p

(Hvis Mette læser med - Se, jeg var næsten vittig)

Nogen gode forslag?

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

--------> Peter - Revisor er et absolut godt bud Big Smile

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Mogens Hørby Jensen hos palsgaard og hansen i frederikshavn og ham er jeg meget glad for :)

Han er en god rådgiver, rimelig i sine priser og meget professionel og nordjysk!

Mette

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have mødt manden, så synes jeg også at "Peter Revisor" her fra forummet virker utrolig kompetent og reel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Mogens Hørby Jensen hos palsgaard og hansen i frederikshavn er foreslået tidligere. Jeg har også rigtig god erfaring med Palsgaard Hansen... Dog kender jeg ikke Mogens Hørby, men Niels Jørgen Pedersen fra Hjallerup. Ham kan jeg kun give min bedste anbefaling.

Held og lykke Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok gå efter en lokal mægler og da jeg selv har en baggrund fra hhv. BDO og Beierholm og begge firmaer er stærke oppe i det nordjyske var det nok dem jeg ville kigge efter hvis vi taler om en større virksomhed  hvad noget kunne tyde på. Ellers er der en fyr herinde fra der hedder Tom som kommer oppe fra de kanter og det er min umiddelbare vurdering at han måske også kunne være relevant.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)