Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan og hvorledes med mad blog.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay lyder sjov med 2 blogs på to sprog, vi kunne da sikkert bytte links :)..

Jeg gør det hellere ikke for penge, men hvis det ikke giver nogen $ så synes jeg da reklamerne tager lidt af sidens pænhed væk, måske kunne i give et eksempel på indtjeningen i December? og hvor mange hits i havde.

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mørch:

Okay lyder sjov med 2 blogs på to sprog, vi kunne da sikkert bytte links :)..

Jeg gør det hellere ikke for penge, men hvis det ikke giver nogen $ så synes jeg da reklamerne tager lidt af sidens pænhed væk, måske kunne i give et eksempel på indtjeningen i December? og hvor mange hits i havde.

Der vil ikke være noget i vejen med at bytte links..

Hvis man skal tjene på Adsense, så skal man ikke nøjes med 1 side... vi snakker mange... jeg har selv en del projekter liggende i skuffen som der skal køre Adsense på... men tiden.... den mangler..

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

det giver også lidt penge, men hvis jeg skulle leve af det skulle jeg nok have en 200 sider af størrelsen på foodfan.
jeg mener vi for tiden ligger et sted imellem 70 og 100 unikke besøgende om dagen, så det er heller ikke fordi vi er så store..

Det giver så meget at domæne + hosting da bliver betalt om året, og det er jeg godt tilfreds med her og nu :)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay, lyder fint, tror dog ikke jeg vil have reklamer på :)

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Centry:

det giver også lidt penge, men hvis jeg skulle leve af det skulle jeg nok have en 200 sider af størrelsen på foodfan.

Eller et par sider der handler om penge. Jeg havde én side der fortalte om at tjene penge og lukkede den ned igen efter kort tid... der var klikprisen højst... vi snakker nok om $15-$20 pr klik.

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Centry:

det giver også lidt penge, men hvis jeg skulle leve af det skulle jeg nok have en 200 sider af størrelsen på foodfan.

Eller et par sider der handler om penge. Jeg havde én side der fortalte om at tjene penge og lukkede den ned igen efter kort tid... der var klikprisen højst... vi snakker nok om $15-$20 pr klik.

 

 

Undskyld men jeg tror ikke nogen vil give 100 kroner for et klik, hvorfor lukkede i?

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mørch:

Undskyld men jeg tror ikke nogen vil give 100 kroner for et klik, hvorfor lukkede i?

Har du set hvor mange sider der handler om penge?

Siden blev lukket fordi jeg ikke havde tiden til at sætte mig helt ind i tingene. Der var meget materiale jeg skulle læse og forstå før jeg kunne skrive om det.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej Simon

 

Vil bare lige høre om hvordan det er gået med din blog? :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Er du rar at stoppe dine svar på ældgamle tråde. Hvis du skal bruge noget Google Link Juice, så skriv i det mindste noget vi andre kan bruge til noget.

Dbh Martin 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)