Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gulplade bil ! Mitsubitshi Grandis 2,4 Benzin Leasing til overtagelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har i de sidste 3 måneder kørt i en mitsubishi grandis 2,4 benzin 165 HK. Men da jeg har brug for noget større søger jeg en til at overtage lewasing aftalen.

 

Aftalen lyder på 27 Måneder  af 2269 kr. pr. måned plus moms

efter 27 måneder har bilen en købspris på 10.000 kr.

Udbetaling 20.000 plus moms.

 

Bilen er sort, og har alt i udstyr, 17" Originale Alufælge, Alpine fabriksmonteret navigation på 7" skærm, varme i sæder, el spejle, varme i spejle, tågelygter,køre computer, fartbilot , klimaanlæg og meget meget mere bilen er fra 2004 og har kørt 196 xxx km. bilen er for 3 måneder siden købt hos mitsubitshi forhandler i odense og har i samme omgang gennemgået det store eftersyn for at sikre evt. felj eller mangler. bilen er nysynet og kører super godt.

 

BEMÆRK DEN KORTE LØBETID

 

Jeg kan kontaktes på 42602770

 

Venlig Hilsen Per Toft

Easydinner / Odense

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi overtag den måske men uden udbetaling

Med Venlig Hilsen

Martin Lindberg

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin.

Det kan vi desværre ikke :) vi skal have udbetalingen med også :)

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

er det inkl. service i perioden ?

Hvad "sparer" jeg iforhold hvis jeg selv gik ud og leaset bilen ?

 

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Altså i den tid vi har haft har vi uden problemer fået lavet alt hvad vi havde at brokke os over ... men jeg må være dig svar skyldig indtil jeg sidder med papirene på mig .. de er inde på vores kontor så har dem ikke på mig .. men stort set alle leasing aftaler kører jo med service i perioden.

 

I dette her tilfælge spare du helt op til 20000 kr. plus moms da du ikke skal betale stempel og dokument gebyr samt den ekstra store rente udgift der er i at skulle lave en leasing aftale på bilen på ny.  men kom forbi og se på bilen ... den kører super dejligt :) er lidt ked af vi  skal af med den .. men vi er nødtil at anskaffe os en kassevogn i stedet :)

 

/ Per

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du fundet ud af om det er inkl. service ?

 

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det har jeg .. og det viser sig ikke at være tilfældet.  desværre.

Leasing aftalen indeholder det store falck abonomang men ikke nogen service aftale

 

Venlig Hilsen Per

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du at bilen kan købes for 10.000 kr. efter leasingperiodens udløb. Hvem har du lavet den leasingaftale med.  For mig at se kunne det nemlig godt ligne noget der tangerede et "kreditkøb", som følge af - særligt - den korte leasingperiode og den lave købspris. Bilens handelsværdi vil jo være højere end den købspris I kan købe bilen til. Derved kan man sige at det er åbenbart fra starten at I vil  erhverve bilen ved periodens udløb. Jeg vil ikke afvise at man måske kan komme udenom dette ved at formulere køberetten som en anvisningsret/en forpligtelse til  at anvise en køber (som evt. kan være dig selv).  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Vi kan muligvis alligevel tilbyde bilen uden udbetaling men kun mulighvis... vi vil gerne hører fra seriøse interesserede på bilen med mindre eller slet ingen udbetaling...

ring på 42602770

 

Venlig Hilsen Per Toft

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)