Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulovlig søgeoptimering

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

wessel:

føj nogle ligegyldige reklamer du har på dit site :( Det kan anbefales at reklamere med ting der er i samme stil som dit site, fx. lån af penge

god vind med SEO'en ;)

Lige min tanke - skatterådgivning og MASH hænger bare ikke sammen!

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at ringe nu her på 22 22 36 22, så skal jeg prøve at uddybe det lidt mere, Thorbjørn :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klovn mv.

De reklamer er helt latterlige enig, men de er der kun midlertidigt. De skal nok blive skiftet ud.

Mvh

 

Henriksen 

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn,

To hurtige kommentarer.

Først til hjemmesiden og Google-placeringen. Hvis enten hjemmesiden eller optimeringen af den er relativt ny, kan det godt ske, at resultaterne i Google fluktuerer voldsomt fra dag til dag uden at du er blevet straffet af den grund. (Især ved nye sider ses det, at de godt kan forsvinde helt fra søgeresultaterne en dag eller to, uden der er noget galt af den grund.).

Så er dette noget, som er sket i dag eller i går, ville jeg klappe hesten i dit tilfælde, før jeg satte himmel og jord i bevægelse. (Dog kan du selvfølgelig godt få ryddet op i uhensigtsmæssig kode på din hjemmeside, hvis der er noget af den slags).

Det andet er til indholdet af siden. Hvis dit formål med hjemmesiden er at tiltrække kunder til din rådgivningsforretning, så se at få fjernet de reklamer så hurtigt som muligt. De distraherer kunden og får dig til at fremstå mindre professionel. Det er ærgerligt at bruge energi på at få besøgende ind på din side for så at miste dem igen, fordi de klikker på en reklame.

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Tak for svaret

Jeg skal nok få fjernet disse reklamer.

Mvh

 

Henriksen

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriksen

Der er mange parameter der spille ind når man skal "tilbage igen", vi vil meget gerne bistå med en gennemgang af din side og med at bringe den tilbage igen.. og gerne meget stækere end tidligere, for nu har du prøve at ryge af og det er ikke sjovt.. jeg er sikker på vi kan finde en go pris.

Må jeg sende dig en mail der forklare lidt om den måde vi arbejder på..?

Hilsen

Peter Kriegbaum

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)