Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg underlinks på Google?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge på københavns gestalt institut på Google - de vises med 5 underlinks - hvordan har de fået dem? Jeg tror ikke det er med vilje for linksne virker ikke helt gennemtænkt.

Jeg kunne godt tænke mig at have det på ordene parterapi København

Kan jeg gøre noget for det - hvad? :)

På forhånd tak

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal måske lige tilføje at den webadresse som jeg vil have det på, IKKE eksisterer endnu...

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Det er såkaldte sitelinks, som Google selv tildeler en hjemmeside for et bestemt søgeord. Det er ligeledes også Google der selv beslutter hvilke links der skal vises. I valget af links forsøge Google så godt som muligt, at identificere de vigtigste sider og dem der giver mest mening for brugerne. Har du Googles Webmastertools, kan du selv blorkere for enkelte sider, såfremt du ikke ønsker de skal optræde i sitelinks.

Det er Google der egenrådigt beslutter om en hjemmeside skal vises med sitelink eller ej, for et givent søgeord. Først og fremmest skal din hjemmeside ranke #1 på det pågældende søgeord. Og så skal Google finde navigationen på din hjemmeside egnet til sitelinks. Og sidst men ikke mindst er der x-faktoren. Altså den ukendte faktor som er Googles vurdering af din hjemmesides væsentlighed og rank.

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Jeg skal måske lige tilføje at den webadresse som jeg vil have det på, IKKE eksisterer endnu...

 

Så skal du væbne dig med tålmodighed :-) Jeg har meget svært ved at tro, at Google tildeler helt nye hjemmesider sitelinks. Uden at vide det med sikkerhed, skal du nok regne med minimum 6-12 måneder - Og en intens gang søgemaskineptimering :-)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte det nok, men var ikke sikker!

Tusind tak for svar :)

Mette

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 4 person

Hej Mette

Det er ikke helt nemt at få sidelinks, der skal arbejdes en del med siden ..:-)

Du kan kigge lidt her www.proseo.dk måske du er klar til at få optimeret din side lidt..

Du kan komme langt for et mindre budget til at starte med..

Ring eller skriv endelig hvis vi kunne hjælpe..

Peter Kriegbaum

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Peter

Jeg kan se, at du gør et meget stort arbejde for at sælge dig selv herinde. Hvis jeg må give dig et uopfordret råd, så er der andre, meget bedre og mere sympatiske måder at gøre det på. Når jeg kigger på de indlæg du har lavet kan jeg stort set ikke se andet end salg af din virksomhed.

Du skriver ikke hjælpsomme indlæg eller blogger om SEO i et sprog alle kan forstå. Det vil give dig langt mere street credit på Amino.

Når du bare spammer alle tråde om SEO med tilbud om at sælge noget, så er der ikke så mange der finder dig interessant, som hvis vi kunne se, at du var oprigtigt interesseret i at hjælpe og yde en indsats for det pragtfulde community vi har her.

HVIS jeg på et tidspunkt skulle vælge at købe eksperthjælp, så kan du tro jeg ville vælge en af dem der tidligere har svaret på det jeg har spurgt om, eller oplyst om SEO på anden vis/i andre tråde/blogget om det med tips og tricks - ikke en fyr som bare spammer salgsindlæg i alle de tråde han kan komme til.

Og det er ikke fordi de har givet noget gratis, men fordi jeg ved at de ved hvad de snakker om. De er gode til SEO. Du er bare god til copy + paste.

Mette

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Undskyld jeg bryder ind i din tråd. Har opdaget idag, at min fiskegrej shop har fået sitelinks hvis man søger på napnap . Har haft den kørende siden ultimo Juli 2008. Har selv arbejdet meget med SEO på siden. Smile

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det, så skal du bare have underlinks når man søger på fiskegrej også :)

Mette

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det venter jeg spændt på ;)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)