Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smukke kliniklokaler udlejes

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte lokaler med udsigt over søerne i København.

På sundhedsklinikken Medital Klinik Danmark søger vi indlejere der ønsker egen praksis.

For yderligere information kontakt Nicholas Garner på tlf. 39 43 39 39 eller nicholas@meditalklinik.dk

Medital Klinik Danmark, Nørre Søgade 27A, 1. 1370 København K, Tlf. 39 43 39 39

www.meditalklinik.dk

 

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvor stort er lokalet/lokalerne??

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathrina

Jeg har 3 lokaler til leje på henholdsvis ca 10, 12 og 20 kvadratmeter.

De skal absolut opleves, hvis du står og mangler lokaler.

Hvad mangler du lokale til?

Hilsen

Nicholas garner

www.meditalklinik.dk

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil til start spørge hvad de forskellige lokaler koster i leje?  Det er jo en vigtig faktor.

 

Mvh

Cathrina

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

De ligger fra 4650,- til 6950,-

inkl.
Venteværelse
Internet
Toilet
Køkken
Frokoststue
El
Varme

Hilslen
Nicholas

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay takker for hurtig respons.. Jeg tænker over det synes lejen er lige høj nok. Jeg vender tilbage efter weekenden!! Rigtig god weekend.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Et alternativ kan være at leje et lokale hos os. Vi ligger i et kryds til vesterbrogade - kbh  og har nogle små lokaler til leje . Jeg tænker mest på en ordning, hvor vi sørger for reklamer på google, venterum køkken, kasseapparat og dankort terminal m.m. og så finder vi en fordelingsnøgle, hvor vi deler indtægterne fra dín virksomhed. Fordelen er at huslejen er variabel i takt med dine indtægter så du ikke risikerer at sidde med en dyr husleje og få kunder en måned. Omvendt så betaler du selvfølgelig noget mere i de måneder, hvor det går rigtig godt. Vi tibyder også en lejekontrakt med 30 dages gensidig opsigelse, så ingen af parterne hænger på en kontrakt i lang tid. Så med andre ord, så er vi et godt sted at starte op på som selvstændig, og har erfaring med at starte indtil videre 4 virksomheder op og sandsynligvis en 5 i næste uge eller næste uge igen. Jeg er kandidat og ved en del om salg og markedsføring og direktøren er som skabt til selvstændig virksomhed og er en mester i at slå en handel af, så vi kan også tilbyde sparring og rådgivning som en del af pakken. Vi har ikke prøvet denne model af før i praksis, men vi er altid friske på at prøve noget nyt, så kontakt os, hvis du seriøst har planer om at kaste dig ud i selvsændig virksomhed, men godt kunne bruge en low-risk lejekontrakt og sparring med hensyn til salg og markedsføring. Lad os drøfte hvad du kan bruge over telefon eller et personligt møde og skriv gerne en privat besked til mig med telefonnummer og hvornår du er nemmest at træffe.

god weekend

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

synes at ville spørge hvilken type indlejer I søger til lokalerne?

Fra Birkerød
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en klinik med altarnativ behandling. Jeg er selv bioresonans-  og tankefeltterapeut, healer mm. Så en der behandler, massør, psykolog eller ligende. Jeg er åben overfor mange ting - kemien er det vigtigste. Kunne du da være interesseret?

KH Brith

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Catharina

Vi søger ikke præcis en bestemt type af behandler, så længe det ikke går op i røgelse og åndemaneri. Vi vil gerne bevare en høj standard.

Mvh

Nicholas

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)