Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug din viden til at hjælpe en masse skolebørn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går i en folkeskole hvor vi desværre har haft problemer med internettet de sidste år, efter en kommune sammelægning og lyn nedbrud i serveren, der så mange problemer, og det har gået ud over termins prøverne i 9. klasse, og kan ende i dansk stil skal skrive i hånden.

Det simpelthen for dårligt, det noget med lærerene ikke selv må klage, da det deres arbejeds plads.

Der skal gøres noget, og jeg tænkte det i SEO eksperter kunne gøre, ville være oprør, ja det lyder lidt mærkeligt, men her kommer det sjove, skolens hjemmeside hvor der er over 600 elever på, ikke kan komme på via domænet.dk men man skal skrive skolens navn på google og så popper skolen op som nummer et, skolens hjemmeside er helt sikkert ikke søgemaskineoptimeret, men det kunne da være sjovt at toppe op på skolens navn på google om der skal gøres noget, altså så alle får det her problem afvide, i velkommen til at skrive en pm til mig hvis det noget i vil hjælpe med!

Jeg vil undgå at fortælle for meget mere sådan offenligt på nettet, men i skal som sagt kontakte mig for flere informationer, det har været i medierne før, og der tale om mange fejl.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)