Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er FeedBurner hot eller not?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede min blog, brændte(sigh!) jeg ret hurtig varm på FeedBurner.

Syntes at FeedBurner er smart og brugervenlig, og er egentlig ganske glad for den funktionalitet der følger med en FeedBurner konto. Men, fra fra tid til anden løber jeg ind i problemer med feeds fra min blog, på grund af FeedBurner.

Så, jeg har flere gange overvejet at droppe FeedBurner, men kan ikke rigtig beslutte mig. Hvad er jeres erfaringer i brugen (eller ikke brugen) af FeedBurner?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Hvis man ikke bruger Feedburner, får man ikke et ret godt billede af, hvor mange læsere man har på sit feed. Google webmaster tools giver et tal for, hvor mange abonnenter, som bruger Google-tjenester til at hente dit feed, men ellers er man på herrens mark mht. statistik.

Selv har jeg valgt, at det kan jeg godt leve med. Selvom jeg er både nysgerrig og tal-interesseret, valgte jeg hurtigt, at det ikke ville give mig ekstra værdi at skulle rode med Feedburner også.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv FeedBurner, da jeg godt kan lide at have "styr" på hvor mange subscribers jeg sådan ca. har. Desværre kan man kun se en statistik for 30 dage tilbage i tiden, men det må man leve med. Jeg har dog fundet et site hvor man kan sammenligne subscriberantallet for FeedBurner-acccounts og her kan man så vælge sin egen og få et tal der går helt tailbage fra dengang man begyndte. det kan du læse lidt mere om her.

Efter man skulle smelte sin FeedBurner-konto sammen med sin Google-konto, har der dog været lidt startvanskeligheder hvad tallet af subscribers angår, men mit er tilbage på det gamle niveau. Så jeg må erklære mig godt tilfreds med den service man får. Men det er selvfølgelig ikke et krav, bare rart at kunne se hvor mange "faste læsere" der modtager mit feed...

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for jeres svar,

Er fortsat i tvivl med hensyn til FeedBurner, men beholder den lidt endnu...

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Hardenberg:
Syntes at FeedBurner er smart og brugervenlig, og er egentlig ganske glad for den funktionalitet der følger med en FeedBurner konto. Men, fra fra tid til anden løber jeg ind i problemer med feeds fra min blog, på grund af FeedBurner.

Hvad er det for nogle problemer, du har oplevet?

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har oplevet at ikke alle blog feed portaler kan håndtere Feedburner feeds.

Og, senest oplevede jeg at kommentarer jeg skriver i WP blogs hvor CommentLuv er installeret, så linkes der til Feedburner og ikke til min blog.

Hver for sig er det småting, og det er også derfor jeg er i tvivl om hvorvidt Feedburner er godt eller skidt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)