Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links til gammel hjemmeside der flyder på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi.. 

Jeg har et gammelt domæne som er 7 - 8 år gammelt, og der linkes til det nogle forskellige steder (30 - 40 steder) på nettet..

Der er lavet en ny hjemmeside på et nyt domæne... og så er der lavet en permenant redirect fra den gamle til den nye...

Kan det betale sig at gå ud til de 30 - 40 steder og få dem til at ændre linket fra den gamle hjemmesideadresse til den nye ?

Vil det give noget ekstra værdi, at linket er til den rigtige adresse, når der nu er lavet en permanent redirect ? 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

I princippet ja, da der går en lille smule linkværdi til spilde ved en 301 redirect.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel en afvejning mellem på den ene side den marginale gevinst ved at få direkte links i stedet for omstillede links og på den anden side den arbejdsindsats, det vil kræve at få dem flyttet.

Sat lidt på spidsen, kan den samme arbejdsindsats så skaffe dig nogle nye links, vil det måske være bedre for din hjemmesides placering.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Sat lidt på spidsen, kan den samme arbejdsindsats så skaffe dig nogle nye links, vil det måske være bedre for din hjemmesides placering.

det var også min tanke... det vil jo nok kræve 4 - 5 timer at få alle hjemmesider kontaktet, og samtidig vil det sikkert kun være 50% der ændrer det... 

Hmm.. bruger også tid nu, som jeg kunne bruge på at skaffe links... hvad dælen laver jeg så her :-)

tak for hurtige svar..

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også udvælge den bedste håndfuld links og prøve at kontakte deres webmastere. 

Ingen grund til at prøve at komme i kontakt med nogen, der har linket til dig fra en gammel geocities-side eller fra deres gratis hjemmeside hos TDC eller get2net, etc.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En tommelfinger-regel er, at der går ca. 20% linkværdi til spille ved et 301 redirect, men er det "kun" en 30-40 links det drejer sig om, så vil jeg bruge krudtet på nye links i stedet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)