Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling: God advokat til dannelse af selskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Ville blot lige bringe en god oplevelse videre.
Min hustru''s biks (www.1929.dk) kører derudaf og hun har derfor fundet det smartest at få lavet en par ApS''er (noget holding+drift/trading) og da det hastede lidt valgte hun at få det gjort over nettet hos et af de mange selskaber der tilbyder den slags online.
Hun endte med at bruge: http://www.ditselskab.dk/ - simpelthen fordi de var billigst. Her bagefter kan hun dog konstatere at de virkeligt gjorde et godt og sobert stykke arbejde. Det hele var overstået inden for 24 timer, og de 125k/selskab var tilbage på selskabets konto den næste dag.

Advokat Jacob Tøjner gav juridisk rådgivning igennem hele processen (næsten een time ialt vil jeg tro) og vi fik det hele tilsendt både via mail/PDF og i fysisk form.
 
Prisen lød på 1800kr pr selskab - det er dog vist nok et sommertilbud de havde.
 
Hopla!
 
D.

www.onapp.com

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Nixen bixen - kr. 1800 ex moms er billigst mulige pris for ApS.
 
Tak for de pæne ord, der luner så absolut - du bør vel opnå rabat ved næste henvendelse!!
 
Vi servicerer hele landet med bl.a. selskabsstiftelser - og sjovt nok har flere og flere fået øjnene op for vore ydelser, der med prisgaranti er landets absolut billigste - ikke så mærkeligt at vi snart runder selskabsstiftelse nr. 100 efter at have drevet www.ditselskab.dk siden foråret 2005.
 
PS. Vi opbygger løbende netværk af andre rådgivere over hele landet, og interesserer os enormt for iværksættere (som vi jo selv er i og med min egen virksomhed gik i luften 1.1.05 og min kollega advokat Michael Thiesen gik i luften 1.08.05)
 
Området for selskabsstiftelser på nettet er groft sagt enten prægede af a) støvede gamle drenge, der tilsyneladende ikke kan (eller ikke vil) optimere processen, hvorfor de ikke kan konkurrere på prisen, eller på b) tidligere og/eller c)wannabe advokater, som er særdeles interessante personager, der er ret interessante at læse om, hvis man gider resaerche lidt på Google...
 
Vores holdning er derfor: watch out, hvem du betror 125K - du skulle gerne have pengene retur.
 
PS. Vi har beskæftiget os med emnet de sidste 11 år og er friske på at tale med dig - gratis - tjek os på www.ditselskab.dk
 
PS: Hvorfor mon de "gamle" etablerede formidlere af selskaber har sænket deres priser på et ½ år fra mellem 5.000 - 7.000 til 2.500 -3.000 (ekskl. moms.) - Kan ikke svare selv, men bemærker, at skal du have en optimeret model skal du meget ofte have 2 selskaber, holding og drift, og du anvender - via os - de samme kr. 125K + 2 x 1800 + moms - altså nogenlunde hvad 1 selskab koster hos andre.
 
NB: Tjek vore referencer på www.ditselskab.dk
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)