Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der stå på forsiden af min webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står for at skulle lave en ny forside tekst til min webshop, og vil i den forbindelse gerne høre Jer, hvad I vurderer er de vigtigste ting at have med i denne tekst.

Den tekst jeg skal lave skal selvfølgelig også meget gerne være søgemaskine venlig.

Alle svar er yderst vædsatte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal skrive til dine kunder og ikke til søgemaskinen, sådan får du det bedste resultat ifh. til din kunde og google. Ydermere skal du på dine vigtige søgeord/søge fraser fremhæve dem med fed (<b>). Du kan evt. også bruge links i din tekst, hvis du sælger bananer kan du f.eks. skrive:
Jeg sælger mange former for bananer, amerikanske, afrikanske og danske.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars har allerede skrevet, at du skal gå efter en flydende og kundevenlig tekst, som kan trække kunderne videre ind i butikken.

Mht. søgemaskinerne, bør du sørge for, at de søgeord, som din forside er rettet mod, optræder et par gange i teksten, så Google ikke er i tvivl om, hvad siden handler om.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg er enig med de foregående svar, og vil blot tilføje, at du skal passe på med at skrive for meget "corporate bullshit" på forsiden - såsom:

Vi har været i branchen i mange år, og her får du de bedste produkter og en høj service. Virksomheden blev etableret med fokus på kvalitet til gode priser. Gør et godt køb i webshoppen.

You get the point. Men smid da et link, når du har lavet forsiden færdig - så kan vi kommenterer yderligere på det, hvis du vil Wink

Mvh.

Rune Hansen 

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så er forsiden omskrevet, og der er gjort flittigt brug af de gode input vi fik af Jer. Kommenter den meget gerne i denne tråd. Al kritik, positiv som negativ tages til efterretning. Kom også gerne med layoutmæssig kritik.

Tusind tak for Jeres hjælp indtil videre, den er virkelig værdsat.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Glemte du ikke at linke til siden? Wink

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have taget stilling til de ovenstående råd omkring soe, synes jeg I benytter ordet "sexlegetøj" alt alt for mange gange. Det virker som I har skrevet teksten til google, og ikke til kunderne - I benytter jo ordet i overskrifter, og har enkelte med fed skrift - mere burde der vel ikke behøves for at blive fundet af google (ret mig, hvis jeg tager fejl). Efter min mening skal ordet ikke figurere mere end én gang pr. sætning, og helst afsnit.

Herudover synes jeg der står for meget på forsiden - forsiden skal efter min ydmyge holdning ikke scrolles på. Så hellere lidt af den uddybende tekst på undersiderne (som jeg dog ikke nåede at klikke ind på, da jeg opgav at læse forsiden færdig). Vender garanteret tilbage - det er jo en interessant side ;)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.

Tak for din kommentar til den nye forsidetekst. Ved nærmere gennemlæsning, kunne jeg godt se at der var for meget søgemaskine tekst og for lidt til eventuelle kunder. Jeg har nu taget ordet "sexlegetøj" ud de steder hvor jeg synes det lød for kunstigt. Jeg har dog lidt svært ved at prioritere i teksten.

Hvilke ting mener du Susanne, og alle Jer andre Aminoer kan undlades på forsiden?  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)