Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det var min biks, ville jeg sætte gratis annoncer på  dba.dk.
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Allerførst ville vi skrive alt tekst på hjemmesiden om til små bogstaver.

Dernæst ville vi skaffe os en rigtig shopløsning, hvor man kan betale med Dankort og de andre betalingskort.
En webbutik via OS-commerce kan købes meget billigt, men ellers er der en helt skov af shop-udbydere, der tilbyder webshop-løsninger til rimelige billige penge. Vi kan anbefale et par stykker  

Markedsføring for kr. 1000-2000,- er ikke meget. Men skriv en pressemeddelelse om jer selv og send den selv ud til lokalaviser m.v. Og med Google Adwords kan man komme forholdvis langt for 2 kilo, hvis man målretter sine søgeord på den rigtige måde.




Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg ville annoncere / sælge via:

 




 

Pressemeddelelse er også en ide men der skal lidt arbejde i at få ordlyden korrekt. Jeg ved at lokalaviser er det mest oplagte da de gerne er engageret i lokalmiljøet.

 

Herudover kan du/I lave div. opslag i supermarkederne hvor der er mulighed for at hænge opslag op:

 

En anden fremgangsmåde er at tage kontakt til eks. frisører, kosmetologer, neglebutikker, måske endda tøjforretninger. Enten lave en lille salgsmontre eller flyers de kan have liggende. Provision er så nok en nødvendighed.

 

Andre muligheder:

 

- Streamers på bilen

- et let domænenavn

- bestik den lokale pizzamand til at tage en stak flyers med når han alligevel deler pizzareklamer ud.

- Opslag på skoler etc.

 

Der er mange muligheder. Hvis økonomien er begrænset så kan man nå langt med hårdt fodarbejde.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
"mund til mund" metoden nævner du... Nu er vi jo iværksættere, så benyt det fagmæssige ord: "buzz" dig frem til succes :-) Allerede på denne hjemmeside har du "buzzet" og benyttet dig af "mund til mund", sæt et link op i din signatur og du vil allerede havde markedsført en del.

amino er starten, har allerede selv fået kunder herigennem.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg ville foreslå at forsøge at indgå samarbejde med forskellige butikker/kæder. I kunne foreksempel lave en midre kampagne hvor i sender direct mails ud til f.eks. mindre tøjbutikker - en mindre brochure. Skriv lidt om jer selv og hvad i kan tilbyde - og evt. følge op med et besøg i butikken hvor i tager et lille udsnit af produkterne med.

Sådan en kampagne kan gøres relativt billigt. Vi vil med glæde hjælpe jer igang, og vil derfor tilbyde jer følgende:

Design af lille 4 sidet brochure i A5 størrelse, samt trykning (digital tryk) af 100 stk vil gerne tilbyde jer for 2000,- ekskl. moms

Kontakt os gerne hvis I er interesserede, det kan gøres nemt og hurtigt via følgende link:

www.inmedia.dk/Kontakt.html
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)