Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

producent eller aftager af ny plasturtepotte søges..stort potentiale

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gerne indenfor gartneri, da det er den vej den jo skal ud til kunderne.

Genial urtepotte.

Min private mail virker pt ikke, så skriv her..

Hej fra Midtskogens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror gerne folk vil have lidt mere information =)

Dbh Rasmus

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Narh..Helst ikke her..Er måske lidt for overforsigtig..

Men med de tider, som er nu indenfor gartneribranchen, er ideen god.

Nyt tiltag, som også udlandet ville have stor interesse i. Problemet er, hvem man skal henvende sig til..Uden at blive snydt, så vandet løber..

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Midtskogens,

Jeg kan forstå, at det ikke er noget, der kan patenteres.

Altså må vejen frem være, at du kontakter en eller flere plastproducenter - de er ikke så svære at finde, hvis du forhører dig rundt omkring, samt søger i virksomhedsdatabaser, DGS etc.

Når du kontakter dem, så skal du ikke være altfor specifik. Blot finde ud af, hvad koster det at lave disse her plasturtepotter. Som regel koster det kassen at få lavet en støbeform til plastprodukter, så du skal nok regne med en omkostning, der langt overstiger 100.000 alene for at få lavet støbeformen! Der har du endnu ikke solgt een eneste urtepotte endnu. Dertil kommer så - hvad koster det at få lavet 1000 stk, 100.000 stk og 1 mio stk?

Du kan også gribe det anderledes an. Fortæl dem, at du har en banebrydende ide til et nyt produkt, som med garanti bliver stort. Bed dem underskrive en hemmeligholdelsesklausul - hvori du også betinger dig, at de ikke stjæler din ide - og indgå så et samarbejde med dem eller sælg dem ideen og få kr og øre for hvert solgt eksemplar i royalties.

Du ved sikkert, at ham der opfandt mælkekartoner - ja, den allestedsnærværende Tetrapak -han blev tilbudt 10.000 kr eller 1 øre per karton. Manden var fattig og opfindertypen, så han valgte de 10.000 kr. Det er vist 40 år siden idag. Havde han valgt den anden løsning, så havde han været multimillardær idag.

Så har du ikke lige millioner på kontoen til at løbe det her igang, så sælg ideen og tjen pengene og find på din næste ide.

Uanset hvad, så kan du få opfinder/iværksætterhjælp i din region og hos advokater (mod betaling), så jeg ville nok konsultere dem først.

Gode weekendhilsner

Flemming

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jo, den er skam patenteret, og prototypen er klar...Fra eget "støberi".

Den er fuld funktionbel og afprøvet...

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Hvis den er patenteret og klar til produktion, så forstår jeg ikke, hvad hemmelighedskræmmeriet skal gøre nytte for? Du skal da råbe din nyhed ud til alle, der gider høre på det og rende folk på dørene for at få det afsat!

Hvis du går i flyverskjul, men har et produkt, der gerne skulle afsættes i store mængder, så sker der jo lige præcis ingenting?

Jeg har muligvis misforstået noget, men et patent og en støbeform er dyr, så der skal da sælges nogle varer og helst masser af dem snart.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du har sikkert ret.. Den ene er ude ved en sælger, og har en aftale om møde hos silvan, plantorama og Bauhaus, men den anden skal ud til gartnerier eller en producent af urtepotter..

Tiden har jeg ikke selv til det arbejde nemlig.

Prototypen har kostet mig .....men ikke alverden..Man er vel lidt af en tusindkunstner:))

Hejsa

Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Fandt du nogen producent der kunne hjælpe dig ellers er du velkommen til at prøve at kontakte mig på jbp@schoeller-plast.dk., hilsen jan

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)