Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beta test på ny revolutionerende Facebook baseret Job Portal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

1902 har i dag åbnet for Beta versionen af en ny job portal på Facebook. Vi har kaldt den for KONOKER, et ord som udmærker sig ved at være nemt og sige på mange sprog og så betyder det ikke noget som helst hvilket er ret praktisk når man gerne vil have .com, .net, .dk osv.

Som titlen antyder, er det en beta version så det her er mere for at få lidt feedback på det vi har lavet inden vi går rigtigt live. Der må regnes med at der vil være nogle ting som skal rettes til. Det vil derfor være en stor hjælp hvis du gider smide en besked her på Amino, eller send mig en PM eller en direkte mail til peter.skouhus@1902software.com hvis du ser noget som er helt tosset, ikke virker eller du mener man bør ændre. Vi har et team klar her i Manila til at tage hånd i hanke med fejl ændringer osv. fra midt i næste uge og målet er at vi er ordentlig oppe og køre om 2 – 3 uger.

På forhånd tak for hjælpen :-)

 

Hvorfor laver 1902, en traditionel outsourcing virksomhed, en job portal? Det er der flere årsager til:

1. Vi er, som så mange andre mindre virksomheder super trætte af at bruge dyre konventionelle job sites hvor det koster flere tusinde kroner for en annonce som kun vises på et proprietært netværk. Facebook er et meget meget bedre værktøj fordi det er så nemt at komme i gang for en bruger (man skal ikke signe up og det hele integrere direkte ind i Facebook).

2. Vores job portal er super super effektiv når det drejer sig om at få job annoncer og eller CV’er sendt rundt. Meget nemmere end et traditionelt website, to klik og så er den af sted.

3. Som jobsøgende kan man aktiver sit CV og alle på Facebook kan se det i modsætning til en konventionelt job portal hvor man som virksomhed skal være signedup og ofte betaler mange penge for at søge i CV databanken. Hvilket system tror du at virksomheder vil fortrække at bruge? P.s. når du har dit job så kan du naturligvis deaktivér dit CV således det ikke bliver fundet.

4. 1902 er som outsourcing virksomhed nød til at vise at vi er med på hvad der røre sig og at vi har styr på teknologierne (et program som KONOKER er en kanon reference)

5. Sidst men ikke mindst så er der mange mennesker og virksomheder som i disse tider virkelige kan nyde godt af et en gratis nem og effektiv måde at søge job og eller medarbejder på.

Fan siden til KONOKER kan fines her: http://www.facebook.com/pages/KONOKER/46987901438?ref=mf og her vil jeg holde jer orienteret om hvad der sker.

Nok snak, tryk her  (http://apps.facebook.com/konoker) for at gå lige ind og installere KONOKER så du kan se hvad det er og hvordan det virker.

 

God weekend til jer alle!

Peter, Manila Filippinerne 

 

P.S. Oversættelsen fra Engelsk til Dansk er lavet af en anden aktiv Amino Mads Mellegaard Baldersø som har et kommunikations bureau. Vi kan varmt anbefale at bruge Mads!

Fra Kolding
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé! Jeg har lige prøvet at lægge en jobannonce på, da jeg søger frelance undervisere til web - online markedsføring - digital kommunikation, men jeg kan åbenbart ikke finde ud af at udfylde felterne med by, område og land rigtigt :-)

Jeg har prøvet at taste "Kolding" og "Kolding, Danmark" - men det bliver ikke accepteret. Får flg. besked:

Udfyld følgende felter: Byen, området eller landet som er indgivet under arbejdssted er ugyldig. Kontroller det og prøv så engang til., Byen, området eller landet som er indgivet under virksomheds adresse er ugyldig. Kontroller det og prøv så engang til.

Og så en lille ting mere: Det hedder ikke "byen ... som er indgivet" men derimod "angivet" - og så er der lidt koks i jeres brug af tegnsætning (punktum efterfulgt af komma).

Lovende projekt - godt set :-)

Mette

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Will:

Jeg har prøvet at taste "Kolding" og "Kolding, Danmark" - men det bliver ikke accepteret. Får flg. besked:

Og så en lille ting mere: Det hedder ikke "byen ... som er indgivet" men derimod "angivet" - og så er der lidt koks i jeres brug af tegnsætning (punktum efterfulgt af komma).

Lovende projekt - godt set :-)

 

Hej Mette!

Mange tak for dit feeback, Kolding er ikke i Databanken. Jeg skal sorge for at den bliver tilfojet. Naeste uge kommer der en mulighed for at tilfoje byer som ikke findes.

Tak for feedback paa fejlskrivning, bliver ligeledes rettet i morgen.

God weekend!

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Synes at ideen er bragende.

Måske er der noget lande-eller-regions-inddeling påkrævet.

Jeg har lige lagt min side www.folkefranchise.dk på siden.

Oplevede at jeg var nødt til at sæte flueben i alle uddannelsesniveauer for at få den til at gå igennem. Og for at kunne få succes med det, jeg laver, behøver man IKKE noget over grise eller banantæller niveau. DET er bevist indtil flere gange.

I skal have et Mega-Skulderklap.

De fleste udviklere af sider eller applikationer er nogle fantasiløse dyr.

HER er der substans.

Vil vedblive med at feed backe  på "Opdagede  Spassere" på applikationen.

Normalt spiller jeg ikke. Men 100 til een på at det ikke varer 24 timer inden enten Thorborg eller R.dad P.dad Kyosaki ringer med et godt tilbud. Denne her er lige i øjet.

Mange hilsner  til "Piripines"

Per Vedby

Har du lyst til at sparke røv ?

http://jobbetfordig.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Vedby:

Måske er der noget lande-eller-regions-inddeling påkrævet.

Hej Per,

Tak for dine roser :-) dem skal jeg oversætte og give videre i morgen.

Med hensyn til dit konkrete problem (byer) så skal guderne vide det har givet os store problemer og du har fuldstændig ret. Jeg har her i dag prøvet at programmer noget som jeg tager med på kontoret i morgen til dem som er meget smarter end jeg. Hvis det virker kommer det op i morgen sammen med en rettelse til den fejl du har fundet + nogle andre små ting.

Bedste hilsner fra Filippinerne,

Peter

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Fedt initiativ. Jeg tjekker det ud med det samme! Smile

Hav en god dag!

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Jeg vil lige takke for den enorme support vi har fået i forbindelse med KONOKER. Siden igår har jeg modtage 15 - 20 mails med forslag, gode råd og hjælp.

Husk lige på at KONOKER er i en meget tidlig beta version og der er problemer bl.a det med byerne...men men men jeg har programmeret noget idag som måske kan løse det.

Videre så er detalijerings granden på CV'et ikke som det skal være, men det bliver det snart således vi kan måles os med de mere etablerede job portaler.

Råd og forslag er utrolig velkommende!

Bedste hilsner,

Peter, Manila Filippinerne

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

KONOKER UPDATE

Vi er lige blevet færdige med at opdater KONOKER
1.Vi har adskilt land, landsdel og byer på forsiden hvor der søges hvilket skulle gøre det nemmere at søge. 
2. På på forsiden kan man nu give land ind på forskellige sprog (Dansk, Engelsk, Tysk, Fransk osv). Det vil sige du får samme resultat hvis du søger på Denmark som hvis du søger på Danmark.
3. Fejl når man klikker på søg efter at have slette indholdet i alle søge felterne er rettet
4. Danmarks byer er nu opdateret således de listes rigtigt med regioner
5. Problem med at man skal vælge alle job typer når man gemmer en annonce skulle ikke være mere.
6. Forskellige andre småting...

Med mindre der findes store "brøler" så går der 3 - 4 dage før den næste update som er at få CV delen gjort mere brugervenlig samt at den indeholder flere data.

I næste uge kommer der så en del som gør at resume screening (for HR medarbejderen) bliver meget meget nemt og utrolig hurtigt og hvis vi kan få det til at virke så kan man dele screenings processen med venner (f.eks ansatte i samme firma) hvis man vil . Fordelen er at man i en virksomhed kan deles om at screen ansøger. Det er så med til at gøre KONOKER til et professionelt værktøj. Mere om det når vi er så langt...men NU GÅR DET HURTIGT, vi har fået blod på tænderne herude :-)

Med venlig hilsen,

Peter, Filippinerne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)