Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

´Page Title´, ´Page Description´ ... - hvor mange keywords, hvor mange karakterer ...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
 

- nu har jeg søgt, og ledt - højt og længe ... - dvs. et par måneder ...

 

- men, uden at finde nogle svar i overskuelig form - bortset fra en gammel bog fra 2001 om web marketing ...

 

- ... en oversigt med anbefalinger for de enkelte søgemaskiner - eller blot de betydende danske -  af :

 

- ´Page Title´ - hvor mange keywords kan/bør der være ?

- ´Page Description´ - hvor mange keywords kan/bør der være ?

- Content på siden - anbefalet sidestørrelse

 

- det nærmeste jeg er kommet, er et indlæg på mikkels egen blog, vist nok for google

 

- selvfølgelig kan man prøve sig frem ... - meeen ... - det er altså den tunge vej -

 

Dann Sommer,
Personlig Coach & Web Maximizer
::: www.dann-sommer.dk
- Personlig og Professionel Coaching. Erhvervs Coaching
- Web Marketing & Web Positioning
:::  ... dét man fokuserer på, kommer der mere af ... ! "

 

 

 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej dann-sommer

 

Når du laver din pagetitle, så er det vigtig at den er sigende for hver enkelt af dine sider. Ikke noget med bare at skrive Dann-sommmer.dk på alle siderne.

 

Hvis vi tager udgangspunkt i følgende side: http://dann-sommer.dk/html/OmDannSommer.htm

 

Så hedder din titel:

 *** Gør dét der virker ! - Personlig og Professionel Coaching. Dann Sommer, Personlig Coach,Erhvervs Coaching,NLP Terapi,Hypnose-terapi, Kurser, Foredrag. Life Coaching. Teambuilding. Viral Marketing. Web, Internet

 

Hvilke jeg syntes er alt for lang.

fjern alle unødvendige tegn såsom *** og !

Start med at skriv hvad den pågældende side handler om, i dette tilfælde (Profil af Dann Sommer - Professionel Erhvervscoach)

eller noget i den stil.

 

Hvis du tester din side på sitening, kan du se at den får en score på 55/100

 


 

Det går lidt bedre med din forside


 

Med hensyn til page description, så  er det ligesom page title, skriv en fornuftig og sigende tekst.

 

Og med hensyn til content på siden, så er det bare des mere tekst, des bedre.. søgemaskiner elsker tekst.

Du skal selvfølgelig ikke bare skrive noget volapyk, men sør for at skrive en god tekst, som indeholder dine keywords op til flere gange.

 

dine sider skal også helst indeholde keywords.

du har en side der hedder velkommen1.htm, med overskriften Personlig coaching. så hvorfor ikke kalde siden personlig-coaching.htm istedet?

 

Håber du kan bruge det til noget.

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Lars

 

- tak for tilbagemelding og feedback :-)

 

- ... det var imidlertid ikke efterlysning af feed-back på min egen, nuværende web-site ...

 


- det er ganske enkelt fordi, der er kunder spørger på det - og, jeg har fra ´gammel´ tid, dvs. et 2-3 år tilbage, set forskellige og individuelle anbefalinger til fex google, msn, yahoo


 

- mht. eget web-site, så ved jeg godt at der er ubenyttede muligheder mht. SEO - også fordi jeg lavet et par eksperimenter med at bruge ´normale´ tekster, istedet for blot en intetsigende række keywords - bla. for at teste sidens placering & respons når disse bliver brugt

 

- så, mht. mit eget web-site er jeg faktisk rimeligt tilfreds - med en beskeden indsats ligger jeg på side 1 og 2 i google/msn/yahoo med nogle af de keywords jeg ønsker at bliver fundet på :-)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)