Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bogføringsprogram?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg mener nu også at Economic er det bedste regnskabsprogram på markedet, selv om vi da også bruger Summa,

C5, Navision, Air Boss mv.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare være opmærksom på at med e-conomic har du kun mulighed for et rengskab - så har du flere selvskaber (holding osv.) så bliver det en temmelig dyrt.

Eks. summasummarum kan du lave 200 posteringer gratis og lige så mange regnskaber du har lyst til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..korrekt....det skal naturligvis med i betragtningen!*S*

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle!

Hvorfor spørger jeg om dette? Jo, for hvad skal man vælge når man en dag selv står som selvstændig og skal selv lave regnskab, budget mm.?
Hvilket program ville være det letteste at bruge hvis jeg oprettede et bogførings/regnskabsfirma?

Men vil da sige tak for alle jeres råd!

Personligt så bruger vi Navision i den butik jeg arbejder i.

 

Ps. Kan godt lide at der blive reklameret for E-conomic forneden Smile

 

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et bogføringsbureau, hvor jeg har anvendt C5, Summa .. og Mamut. Jeg synes personligt, at Mamut er det mest brugervenlige. C5 har mest funktionalitet, men også lidt tungt.

mvh Tom

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Winther - som du kan se, er der forskellige meninger. Jeg tyer til e-conomic, det samme gør Peter. Andre tyer til SS, andre igen til andre programmer :) Hvis du skal have et bogføringsfirma, er det jo op til, hvad kunden har i forvejen, og hvilken facon du vil bogføre. Hvis du vil være online eller sende filer frem og tilbage. Jeg har kunder med både e-conomic, SS og C5. Skal jeg anbefale en kunde et system, siger jeg e-conomic, fordi det er det jeg bedst kan lide.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bureauet:
Jeg har et bogføringsbureau, hvor jeg har anvendt C5, Summa .. og Mamut. Jeg synes personligt, at Mamut er det mest brugervenlige. C5 har mest funktionalitet, men også lidt tungt.

Men det lyder til at C5 er meget dyrt hvis man skal have rettet noget osv.

Men som du (Tom) skriver med et bureau med flere programmer, er det ikke svært at holde styr på de forskellige?? Og kan du mærke forskel?

 

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bogfører direkte på mine klienters systemer og bruger det bogføringssystem de har i forvejen. 2 klienter har Summa Summarum, hvilket er ret enkelt og billigt. Egner sig bedst til mindre regnskaber. Et par større klienter har Mamut, som jeg finder meget brugervenligt og velegnet til handelsvirksomheden. Systemet er også relativt billigt hvis man ønsker mulighed for flere regnskaber. Det er ikke så nemt at få tilretninger i Mamut

C5 er det mest udbredte med flest faciliteter og moduler. Der er næsten altid lighedstegn mellem antal muligheder og negativ brugervenlighed. Der er mange konsulenter der supporterer denne løsning og tilretninger er muligt. C5 bliver hurtigt langt den dyreste mulighed.

Når man er en dreven "bogholder" er det ikke så vanskeligt at holde styr på de forskellige programmer. Basis tankegangen er som regel den samme i alle programmerne. Af og til må jeg da ty til hjælpefunktionerne.

Mvh Tom

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ja..sådan er vi jo forskellige!

Vi har fuldstændig kasseret Mammut, som vi synes er alt for tung af danse med..ikke særlig brugervenligt mv.

Skal vi vælge mellem Mammut og C5, foretrækker vi trods kompleksiteten klart C5!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)