Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er dette en god ide?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg er netop kommet indenfor i et mindre renseri i København. Vi overvejer at udvide forretningen lidt og begynde at køre ud til Firmaer, virksomheder osv i hele storkøbenhavn evt. hele sjælland.

Ideen er at Folk kan tage deres rensetøj med på arbejdet og få det hentet der for at spare turen til renseriet efter fyraften hvor der er massere af andre gøremål. Tøjet vil så blive leveret igen max 3 dage senere - Også i virksomheden og er på den måde klar til at tage med hjem.

Nogen der har noget feedback til den ide?? Ris/Ros er velkommet og evt. også hvis nogen ligefrem mener det var noget deres virksomhed kunne tænke sig at benytte så skriv endelig. Vi arbejder som sagt med tanken og ønsker at udvide i en tid hvor andre skærer ned.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm lyder som en god ide, tror også folk gerne vil betale lidt ekstra for at få det afhentet.


Evt. med et slogan: Vi henter, vi bringer: Til tiden.

Haha :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om, at det er noget, der er efterspørgsel på. I er nemlig ikke de første i Kbh, der tilbyder det. Jeg har i hvert fald været på en arbejdsplads tidligere, hvor der var et renseri, som havde sådan en ordning.

Konceptet er fint nok, men I skal nok være opmærksomme på, at det kan være svært at komme ind - og når I kommer ind, kan det være svært at opnå tilpas volumen til, at der bliver god økonomi i det. Der skal alligevel nogle skjorter over disken, før besværet med ekstra transport er tjent hjem.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg synes også at det er en god ide... Gå efter alle der slipse virksomheder som der likker omkring kgs nytorv og ude i norhavn....

 

På mit gamle job havde vi en sådan service og det var herligt!

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Der er ingen tvivl om, at det er noget, der er efterspørgsel på. I er nemlig ikke de første i Kbh, der tilbyder det. Jeg har i hvert fald været på en arbejdsplads tidligere, hvor der var et renseri, som havde sådan en ordning.

Konceptet er fint nok, men I skal nok være opmærksomme på, at det kan være svært at komme ind - og når I kommer ind, kan det være svært at opnå tilpas volumen til, at der bliver god økonomi i det. Der skal alligevel nogle skjorter over disken, før besværet med ekstra transport er tjent hjem.

At der allerede findes udbydere på markedet skal du vende til din fordel. Det kan godt være, at nogle arbejdspladser allerede har renseriservice -- men der er sikkert også mange, der ikke har. Dine konkurrenter har allerede sat markedet lidt i gang, så du vil få lettere ved at finde kunder. Få en aftale med de forskellige personaleforeninger, og levér en ekstra høj kvalitet i starten. Efter at have fået aftaler med nogle enkelte arbejdspladser, har du grundlaget for at kunne slå igennem på markedet og skabe noget mere efterspørgsel på din service.

Har du få gode referencer, er det nemt at vokse sig større.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed Feedback fra alle

Kom endelig med mere...

Konkurrence ser vi som en udfordring og det der skal holde os på tæerne. Vores udgangspunkt er indre københavn og så få kontakte en del firmaer som man ved er "slipsedrenge". Det værende advokatkontorer, banker og finanssektoren generelt, men vi vil gerne bredt ud og skabe et brand så vi vil slå meget på vores miljørigtige rens og selvfølgelig høj kvalitet.

takker for hvad der er kommet ind til videre, med ønsker om mere...

PS. en foreslog at finde personaleforeninger.... er der andre forslag til hvordan vi kommer i god kontakt med de "rigtige" mennesker ude i virksomhederne?? her tænker vi på om det fx er mest fornuftigt at kontakte virksomhedernes HR-afd. eller om der er andre gode forslag?

 

Kom glad med mere

 

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Brandes:

levér en ekstra høj kvalitet i starten. 

Mener du ikke FRA starten? For ellers lyder det som "start med høj kvalitet og derefter kan du bare sjuske" ;)

 

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo selvfølgelig...

Takker for stavepladen. Smile

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På min arbejdsplads (Sonofon) har vi denne service i dag og det virker fint.

Vi er ca. 1200 medarbejdere i Aalborg. Hvor mange der benytter sig af det, ved jeg ikke, men jeg tror at det er en rigtig god forretning for leverandøren. Desuden kan jeg tilføje, at vi betaler over vores løn, hvilket bare gør det endnu nemmere.

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Sebastian Brandes:

levér en ekstra høj kvalitet i starten. 

Mener du ikke FRA starten? For ellers lyder det som "start med høj kvalitet og derefter kan du bare sjuske" ;)

Jo, det var det, jeg mente. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)