Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er dette en god ide?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg er netop kommet indenfor i et mindre renseri i København. Vi overvejer at udvide forretningen lidt og begynde at køre ud til Firmaer, virksomheder osv i hele storkøbenhavn evt. hele sjælland.

Ideen er at Folk kan tage deres rensetøj med på arbejdet og få det hentet der for at spare turen til renseriet efter fyraften hvor der er massere af andre gøremål. Tøjet vil så blive leveret igen max 3 dage senere - Også i virksomheden og er på den måde klar til at tage med hjem.

Nogen der har noget feedback til den ide?? Ris/Ros er velkommet og evt. også hvis nogen ligefrem mener det var noget deres virksomhed kunne tænke sig at benytte så skriv endelig. Vi arbejder som sagt med tanken og ønsker at udvide i en tid hvor andre skærer ned.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm lyder som en god ide, tror også folk gerne vil betale lidt ekstra for at få det afhentet.


Evt. med et slogan: Vi henter, vi bringer: Til tiden.

Haha :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om, at det er noget, der er efterspørgsel på. I er nemlig ikke de første i Kbh, der tilbyder det. Jeg har i hvert fald været på en arbejdsplads tidligere, hvor der var et renseri, som havde sådan en ordning.

Konceptet er fint nok, men I skal nok være opmærksomme på, at det kan være svært at komme ind - og når I kommer ind, kan det være svært at opnå tilpas volumen til, at der bliver god økonomi i det. Der skal alligevel nogle skjorter over disken, før besværet med ekstra transport er tjent hjem.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :