Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

chart monopol??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

HEY ALLE AMINOER

er chart.dk den eneste udbyder af de produkter som de nu engang udbyder? eller er der konkurenter som kan gøre det samme altså tælle, sende statistikker og lign vedr ens hjemmeside..

 

www.rudefix.dk

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke nogen der bruger / har brugt chart.dk til noget seriøst de sidste 5-10 år ...

Nu til dags hedder det Google analytics ;)

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Google analytics.... Gratis og bedst :-)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

i er bare super hurtige på aftrækkerne med hvad jeg tolker som kvalificert besvarelser baseret på realtime erfaring

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

... og hvis det er vigtigt for dig at være registreret på toplister for at tiltrække annoncører, er FDIM.dk langt mere relevant. Det kræver dog selvsagt, at du generer en trafik noget over gennemsnittet.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

får jeg nok ikke brug for!! men tak for svaret ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

..men giver det god linkjuice ? Jeg ser at nogle førende SEO folk fra DK, har chart.dk på deres site. Giver det noget ? Noget der er værd de ca 1000,- kr man betaler per år

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:

..men giver det god linkjuice ? Jeg ser at nogle førende SEO folk fra DK, har chart.dk på deres site. Giver det noget ? Noget der er værd de ca 1000,- kr man betaler per år

Chart har da noget redirect-skrammel på deres links, så vidt jeg husker?

Jeg kan heller ikke huske at have set det hos nogen SEO'er. Bare af nysgerrighed, kan du vise nogle eksempler?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I samme kategori som chart.dk findes også nope.dk.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Om han er " førende i seo " skal jeg ikke udtale mig alt for skråsikkert om , men Lars Bachmann har da en chart.dk på sin side

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)