Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem betaling med Papypal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Er det muligt at få en super nem måde at betale med, med paypal?

Ikke den hvor man skal oprette sig som bruger, logge ind, indtaste tusindevis af data, bare ren og skær, indtast kreditkortoplysninger and that's it...

Er det til at bruge på et betalingssite uden at man mister kunder.

 

Jeg prøver at finde et alternativ til PBS da det er de mærkeligste mennesker at have med at gøre. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jo, det kan sagtens lade sig gøre at bruge PayPal uden dine brugere skal være logget ind. Det er ganske nemt at sætte op faktisk.Man kan både bruge dem som indkøbskurv, til abonnementer, enkelt produkt eller massebetaling af flere produkter.

Brugerne får muligheden for at gå til betaling eller logge ind med sin Paypal konto.

Der er STOR mulighed for at tilpasse PayPals betalingsside efter dine behov. Både med logo og farver.

PayPal er et udemærket alternativ til folk der ikke vil bruge flere 1000 kr på en betalingsløsning. Du kan bare smide en besked eller oprette et indlæg hvis du har problemer med det.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep - PBS ér de mærkeligste mennesker at have med at gøre... Jeg er på vej ud af deres udenlandsbetalinger pga uhyrlige gebyrer og mildest talt usmidig kundeservice... Dankortløsningen fungerer optimat - ærgerligt at det andet ikke gør.

I min branche er Pay Pal ret udbredt ved udenlandske transaktioner, så det bliver dér jeg hopper på. Jeg har kun gode erfaringer med PP - også fra før jeg selv fik en konto der.

 

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser lige på min PPkonto, at jeg skal have den verificeret - men hvor filan finder jeg de 4 cifre i min "Pay Pal-kode"??

 

Kh Lotte

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må lige indskyde at PayPal jo selvfølgelig ikke understøtter danske korttyper. Så det kræver at brugerne har et Visa/Visa-Dankort, Mastercard osv.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte

Jeg mener PayPal udføre en trækning på din konto (på 50,- som så bliver indsat på din PP konto) og i beskeden omkring den trækning er de cifre du skal bruge til at verificere kontoen. Check din netbank.

-Karsten

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Huntiger:

Jeg ser lige på min PPkonto, at jeg skal have den verificeret - men hvor filan finder jeg de 4 cifre i min "Pay Pal-kode"??

 

Kh Lotte

Hej Lotte.

For at godkende din konto skal du foretage en betaling på Paypal. Når de et par dage senere bliver trukket kan du i din netbank se 4 cifre. De 4 cifre skal du indtaste...

Du skal foretage betalingen her - og så vidt jeg husker er det 12,5 kr som man får igen :o)

EDIT: Ja, jeg huskede rigtigt. Det står i bunden af den side jeg linkede til:

"When you click Save and Continue, your debit or credit card will be charged 12.50 DKK. We will refund this amount to your PayPal account after your card has been confirmed."

Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! Tusind tak for hurtigt svar! Jeg tjekker straks netbank! ;-)

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak!  - tror PayPal er et par dage om at hæve pengene. Lidt længere end bare en bankdag...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)