Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af webshop ønskes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige kigget lidt på dit site, som andre også nævner er der et par skønhedsfejl.

 

Ud over udseendet kunne jeg ikke undgå at ligge mærke til at såfremt man foretager en søgning på "babytøj" i google, kommer du ikke op på hverken 1. eller 2. side. Hvis man går ud fra (hvilket jeg gør) at din primære varegruppe er babytøj er dette ikke ret heldigt. Jeg kan se at du kører en annoncekampagne i AdWords, men det at ligge i søgeresultaterne er meget mere indbringende.

 

Ved et kig på dit site kan jeg se at der er flere uheldige omstændigheder der gør det svært for dig at komme højt op i søgeresultaterne. Uden at have gået i detaljer kan følgende ting nævnes:

 

- Title kunne gøre bedre

- Meta-tags mangler

- Du bruger 2 domæner, hvor det der er indekseret (babyblue.dk) sender besøgende videre til shoppens domæne

(babyblue-shop.dk)

- Mangel på keywords

- Etc.

 

Jeg ved ikke umiddelbart om det siger dig noget når nu jeg snakker om de tekniske detaljer, men du er velkommen til at skrive en priviat besked hvis du har brug for at få det forklaret nærmere.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stine

 

jeg lovede dig faktisk tidligere, at jeg også ville kigge forbi din shop og give min mening, og nu er jeg klar, efter en dejlig og tiltrængt ferie

 

Jeg syntes at det er nogle rigtig supersøde og skønne produkter, du har i din butik og jeg er meget imponeret over dine billeder. Tager du dem selv eller er de leveret af leverandøren ??? Og selvfølgelig skal du da ha'' nogle af dem på forsiden, som du også har rettet.. Det er jo lidt som en fysisk butik med gadestativer, -dem har de jo heller ikke for sjov

 

Jeg syntes også at du skal rette dit sprog lidt. Skriv nogle fede overskrifter på din forside. Hvad kan jeg som kunde forvente at få i din butik og hvorfor skal jeg vælge dig.

 

Farver kan man jo altid diskutere. Da jeg for snart noget siden besøgte din side, første gang, troede jeg at du "kun" havde babydrengetøj, da det er en meget lyseblå farve, men omvendt, så kan jeg godt li'' pasteller og nogle vil måske tro at jeg kun sælger pigetøj, da min er meget tøset.. Så det er smag og behag. Men jeg ville lave noget mere spræl med farverne.

 

Teknisk fungerer siden jo godt og der er billeder på alt (hvad jeg har set), -hvilket jeg godt kan li''.

 

Jeg ville droppe gebyrerne, da det jager mange væk (tror jeg). Keep it simple, -det kan alle forstå og mødre har travlt, så det skal være let og ikke med økonomiske overaskelser undervejs + at folk ikke kan regne den der ud med 1,45 + noget mere.. (Det er blot min simple erfaring i branchen, som jeg dog ikke har været i så længe).

 

Håber at du kan bruge det til noget. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med din butik. Det er ihvertfald nogle ret gode og søde produkter, du har

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din side er rigtig flot, men jeg har dog én ting jeg lagde mærke til straks.

Dine produktlister rode en lille smule. Med det mener jeg at der er for mange knapper der "hopper og danser", det drejer sig om knapperne "info", "nyhed" og "køb". Rent faktisk tror jeg det ville løse det bare at flytte "nyhed"-knappen over under "info"-knappen... eller måske bare slette den. Jeg ved ikke rigtig hvor vigtig den er, du bruger den for det første på næsten alle produkterne... måske er den mere til gene end gavn??

Men synes det er en super flot side du har fået lavet. :)


Side 2 ud af 2 (13 indlæg)