Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tools - gratis

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert,

Jeg fik først fejlen på jeres værktøjer, dernæst på forsiden. (I FF3, hvis det gør en forskel).

Lige nu virker siden igen på alle de browsere, jeg har installeret.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

MEGET BEDRE.. Feed back kommer senere... Bare rolig - jeg si'r ikke noget...Zip it!

Ulrik

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, fandt fejlen .. den var min . :)

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle i kigge på jeres HTML-kodning :-)

Hvis du fx. validerere jeres side http://www.testdinweb.dk/pro.aspx hos w3.org så genererer den 304 fejl

 

blot en indskydelse

chr.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert,

Her er det første feedback.

1) Som temmeligt SEO-interesseret, skal det være et rigtig godt værktøj, før jeg gider at registrere mig for at kunne bruge det. Havde jeg stødt på dit værktøj ved tilfældig surfen, havde jeg aldrig gidet at oprette mig for at prøve det af. Det findes der for mange gratis og problemfri værktøjer til.

2) Der kommer en fejlmeddelelse, når jeg prøver at oprette mig som bruger. Endnu en server error, der ser sådan ud: (FF3 igen)

Server Error in '/' Application.

String or binary data would be truncated.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Enligt lidt ironisk, jeg køre selv w3 test på test systemet, men ikke teste vores sider.. sorry .. det må kommer på liste over ting som skal laves..

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal i have læst korretktur på siden.. Der er de del stave/slå fejl. .- Allerede på forsiden mødes man af de første på forsiden..

"Velkommen, det godt du fandt os" - Der skal vel stå "Velkommen det VAR godt du ...."

Hvorfor skal jeg skrive tlf.nummer 2 gange i tilmeldingsformularen?

2. gang står der "dit telefon" - der skal vel bare stå "telefon" eller "dit telefonnummer", - det andet lyder som "2.generations-dansk"

Jeg er spændt på at få min "login-mail",  og se hvordan siden virker - det ser spændende ud! - bare til info har jeg tilmeldt mig med fiktive adresser..

Ulrik

 

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Tak for svaret.

Jeg må kigge på det validation for den fejl er ikke ønsket.

Har du nogle toos du syntes vi mangler ?

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..

Telefon er da to gang da nogle har firmatelefon nr.

Du kan bare login med det login og kode du har valgt..  dit login er aktiveret !

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder bare ikke "dit telefon" på korrekt dansk, - og skal en side som jeres have troværdighed, så må der - efter min mening - ikke være een eneste stavefejl, - og i skal virkelig på den kan jeg se...

M.h.t. telefon nummeret, . så lav forkortelsen "Dit telefon nr.:" - Eller også skal hele afsnittet have sin egen overskrift med "kontaktperson", - som det står nu giver det ingen mening, - tværtimod... I min verden i hvert fald..Smile

Jeg prøver at logge ind..(skulle lige til at klage over at den login-mail - godt nok var længe undervejs.. Yes

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)