Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af rengøringsservice - Udregning - Hvordan? Erfaring søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Jørgen Olsen:
Du skal jo tænke på at nu bliver det gjort ORDENTLIGT - man får hvad man betaler for - du skal bare sørge for at tingene bliver gjort ordentligt altid så der ikke er nogen der har "noget" på jer.

.... og det gælder ikke bare i rengøringsbranchen!

Tak for vinen Jørgen!

Henrik

Normalt kan man godt snakke sig fra lidt sjusk fra medarbejderens side i rengøringsbranchen i ny og næ - hvis altså ikke ens priser er uhyrlige - det var bare det jeg mente.

Jeg ved ikke hvad du mener med din bemærkning vedr. "tak for vinen".

Det jeg beskriver har intet med min forretning at gøre - det er simpelthen bare min oplevelse af store dele af det danske erhvervsliv - og så indenfor det offentlige selvfølgelig.

Der er mange mennesker der er blevet rige ved at investere i gaver til de rigtige mennesker - hvis man ikke ønsker sig at benytte sig af disse metoder er det alligevel vigtigt at vide hvad det er man kan komme op imod. Hvis du skal sælge rengøring er det jo gerne de større virksomheder man skal have fat i - for de små klarer det jo for det meste selv.

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle og mange tak for jeres svar... Beregningsskemaet er ret spændende.. det tror jeg vil hjælpe meget....

Nogen der har erfaringer med hvilken salgsmetode virker bedst for at skaffe nye kunder indenfor rengøring? Telemarketing? Annoncering? Adwords? osv...

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blue...

 

Jeg arbejder idag som sælger for et stort salgsvirksomhed, hvor vi tilbyder database løsninger, så du kan hente kreditoplysninger, årsregskaber og få adgang til det danske ervervsliv og jeg kan bl.a. sige at vi har store/små rengøringsvirksomheder der bruger den database til at søge efter helt nye kunder..

 

Jeg vil meget gerne tage den over telefonen..

 

?

 

Mvh. Dragon

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)