Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valutakurser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Når jeg handler valuta / aktier i fremmed valuta - hvordan ved jeg så hvad det kommer til at koste?

Er der nogle regler for hvor meget en bank må tage for en dollar på et givent tidspunkt?

Jeg handler lidt med amerikanske aktier, og kurtagen koster ikke det vilde - jeg synes bare jeg bliver rullet hvad valutakurser angår - fra kroner til dollars og den anden vej.

Valutakursen burde jo minde bare lidt om den man kan slå op på valutakurser.dk - eller er jeg galt på den?

Det ville være fedt hvis jeg på forhånd kunne beregne mig frem til hvad sådan en aktie kommer til at koste mig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du f.eks. handler en del i $ eller € så bør du få en valutakonto i banken, så du ikke har nogen vekslekurs.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Hvis du f.eks. handler en del i $ eller € så bør du få en valutakonto i banken, så du ikke har nogen vekslekurs.

Hej Niels.

Tak for forslaget !

Det var måske ikke så tosset en ide - det er ikke umiddelbart noget Eikbank har så vidt jeg kan se - men jeg har da sendt dem en email :)

Men indtil da ville det da være rart at vide om der er en mening med at jeg får de tal jeg får af banken.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Jeg har gode erfaringer med E*trade bank, hvor du kan købe de fleste aktier og valuta online til fornuftige priser. Du kan dermed have en konto i DKK, USD, EUR eller noget helt andet.

 

Mvh,

Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)