Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor skal livet være så farligt?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke krav på erstatning. Desværre. Og hvis han tar på arbejde et par dage efter har han ingen mentale men. Så han må jo være meget stærk oven i hovedet. Har selv været ude for noget lignende. Var bare ikke så heldig. Men vil klart råde jeg til at prøve og klemme nogen mønter ud af arbejdsgiver

Martin Grove
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

I et opgør mellem en sønderjydsk og en nordjydsk familie inde i butikken, blev min søn fuld-
stændig uskyldigt truet med et oversavet jagdgevær.


Damm, selv i jylland er man ikke sikker mere...

Jeg vil da mene at psykologhjælpen må anses for at være afhjælpning af en arbejdsskade, men ikke han fagforening der kan hjælpe ham der.

Hvis han allerede er på arbejde igen, virker han jo glad for det han laver, også skal han nok komme ovenpå igen.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grove:

Og hvis han tar på arbejde et par dage efter har han ingen mentale men.

Det er altså en konklusion, som man overhovedet ikke kan drage på den baggrund.....hvor har du dog det fra? Det er da almindelig kendt at de psykiske følger, kan komme enddog meget forsinket efter sådan en oplevelse.

Jeg håber da at knægten har adgang til den psykolog i et stykke tid.

 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack.. Det er nemlig rigtigt!

Knægten vil være tilknyttet psykologen i et stykke tid, idet følgevirkningerne først kan komme senere.

Han havde trods alt geværet rettet ind mod hans tinding.

Da jeg talte med ham for et par timer siden, følte han sig sløv og uoplagt.

Vi må se, om han er klar i morgen nat.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gudskelov for det....altså at han er har psykologen tilknyttet i et stykke tid. Det manglede da bare.....

Ja, det er sgu en grim oplevelse. Jeg havde engang en kammerat der var ude for noget lignende. Der kom den store reaktion først 4 måneder senere og det var sgu ikke sjovt at være vidne til, når man intet kan gøre, udover at lytte/tale. Dengang havde man ikke lige en psykolog ved hånden, desværre.

Sørg for at I (hele familien) tager en snak med psykologen. Det er vigtigt at alle kender deres 'roller' og hvad de indebærer, i den kommende tid.

Jeg håber at I får styr på det hele.........pøj pøj herfra.

Jack

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak...skal i have allesammen! Thumbs up!

Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det er jeg sgu også rigtig ked af at høre, det er noget af det mest forfærdelige! Kan godt forholde mig til det, da min nabo's datter på 15-år, var blevet truet med en pistol udenfor Q8 her for et par måneder siden. Det er meget svært at takle i starten, og man skal acceptere at det kan tage tid, og at psykologhjælp er det rigtige. Det som jeg kan se, som være det farligste er når personen der har været indvolveret i sagen, ikke vil modtage hjælp fra psykolog, fordi personen føler at så bliver man "mærkelig" eller "unormal", men det er man ikke! Rigtig vigtig at være til rådighed også, hvis din søn har brug for at snakke, og så bare bakke 100% op og lade ham føle i er der for ham, så skal det hele nok gå :-)

Dbh Marcus!

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv butikschef for en af shells konkurrenter. Har desværre selv været udsat for røveri. Men heldigvis har vi og kan jeg læse shell en ordning med psykologer som tager samtaler med en omkring det der er sket. Det vigtigste du kan gøre som far, det er at snakke episoden igennem til hudløshed. Jo mere man snakker om tinegene jo bedre på afstand kommer de også. Mht erstatning kender jeg ikke nøjagtig reglerne. Men vil da ikke som Grove anbefaler prøve at klemme nogen mønter ud af arbejdsgiver. Bare for at gøre det. Men selvfølgelig er det en helt anden sag hvis han ikke kan genoptage arbejdet pga angst. Men det er en hel anden snak.

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg frygtelig ked af at høre - håber han kommer ovenpå igen, og får det bearbejdet ordentligt hos psykologen og hos Jer, så skal det nok gå.

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)