Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nye iværksættere søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. Dette er mit første indlæg, og jeg ved ikke om det er den rigtige kategori jeg lægger det i.??

 

Jeg har et super produkt som gør fliser skridsikre når de er våde. Meningen med dette er at der skal sælges et vis antal licenser som indeholder de forskellige ting man skal bruge til dette. Meningen er at man skal ud og påføre dette hos kunderne, på samme måde som f.eks en murer sætter fliser op.

 

Jeg mangler gode ideer til hvor og hvordan jeg får reklameret for dette.Jeg har ikke for mange penge at gøre med her i opstartsfasen.

 

gode råd modtages meget gerne.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,

 

Det lyder interessant. Men det findes jo allerede www.staals.dk som har 40 år på bagen :p så er hverken nyt eller let at få et salg igang på jo :s

 

Du skal ihvertfald satse på at fortælle dine mulige kunder hvad fordelen er ved at vælge dit forholdsvis nye produkt eller Staals produkt som har 40 års erfaring.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det noget en gør det selv mand kan gøre, hvis han kan købe produktet i et byggemarked?

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten, og velkommen til.



Det lyder som et spændende projekt- men det kan dog være svært at komme
i gang med salg, uden de store penge. Dog lyder det ikke til at det er
vildt svært at putte på fliserne, så du kunne jo evt. få en aftale i
stand med nogle byggemarkeder og sælge det til gør det selv manden.



Men vil du til selv at have montører til at lave det, så kræver det jo et budget og nogle penge at komme i gang med.


// Jesper Skov

 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, Carsten ´her

 

Produktet er beregnet til at man får et kursus i det, da der er forskel på hvor stærk en blanding der skal til, hvor lang tid det skal ligge o.s.v.

 

Derfor er det meningen at dette skal sælges på licens hvor man køber en pakke med kursus, vædske o.s.v.

 

Det jeg mangler hjælp til er hvor jeg søger iværksættere, eller igangværende firmaer der kunne være interesserede.

 

mvh

Carsten

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,

 

Du kunne overveje at kontakte Entreprnører og andre der arbejder med at lægge fliser og ligende. De kan så tgae kurset og sælge produktet videre.

 

Til private skal du have fat i byggemarkeder og lave en aftale med dem. Du kunne jo tilbyde at komme op i et byggemarkede, og lave en demostration, med en stand. Lidt ala når man i supermarkederne kan smage de nye grillpølser eller chips. Her præsenterer du produktet og kurset til dem der kommer og kigger på fliser. Dog skal byggemarkedet jo også tjene på det, hvis de skal have dig ind med dine produkter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)