Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretnings orienteret IT mand keder sig

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og leder efter hvad der skal bringe karrieren videre, og måske du står og mangler én som mig eller bare har et forslag?

Jeg er 32 og uddannet Datamatiker (1999) og læser pt. HD.O ved siden af det faste job. Jeg har programmeret lidt af hvert i 5 år og har de sidste 3 år været IT infrastruktur projektleder på større og mindre projekter. De seneste to år på konsulent basis ansat i et konsulenthus.
Projektledelsen er begyndt at kede mig lidt, og jeg vil gerne  udnytte mine evner og interesse indenfor ledelse og strategi (som min HD netop handler om). 

"Jamen hvorfor får du dig ikke bare en alm. job - og hvad skal Amino'erne blandes ind i det for?"
Tja, det gør jeg måske også, men efter at have surfet rundt her på Amino lidt ser jeg at der sker så mange spændende ting at det jo kunne være, der var nogen der kunne bruge netop mine kompetencer.

Alle foreslag modtages Smile

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad havde du tænkt dig?

At træde ind i en virksomhed på ledelsesniveau? Eller som rådgiver for en virksomhed. Jeg kunne godt tænke mig en mere skarp formulering af hvad du selv mener at byde ind med. Derudover holder jeg lidt igen i forhold til det du skriver med at projektledelse er begyndt at kede dig - hvad så når strategi og ledelse begynder at kede dig ? :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål.