Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tager tager jeg nemt mod kreditkort? PayPal?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke metoder kan I anbefale så jeg kan modtage kreditkort?

 

Jeg er begyndt at få en del kontakter i udlandet. Det drejer sig om B2B, og de vil gerne have prøver og gerne betale for prøve og fragt. Det nemmeste er at få dem til at betale med kreditkort, især ved små og mellemstore virksomheder.

 

Jeg synes PBS og deres samarbejdspartnere tilbyder en dyr løsning for mig, da der kun er tale om prøver.

 

Har prøvet at sætte Paypal op med email til Outlook, så jeg kan sende en email til kunden med et link, hvor kunden så indtaster kreditkort data, Super smart, kan bare ikke få det til at virke.

 

Kender I andre løsninger?

 

jesper holmgaard


Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det internet bestilling? Ellers er det vel nemmere at sende dem en faktura?


Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke internet, men det tager alt for lang tid. Jeg vil have pengene inden jeg sender varene.
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, makes sense, kræver jo bare dine kontakter bruger paypal. Er ikke helt sikker på at nogle af mine kunder overhovedet ville vide hvad det var.
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej kunder skal ikke bruge paypal. De skal bare have et kreditkort, så sende jeg dem en mail med et link til Paypal. Der indtaster de deres kort nr og jeg får pengen på min paypal kto.

 

Jeg synes løsningen ser rigtig fin ud, men det ser ud til den ikke virker med dansk instilling i windows, hvilket er lidt irreterende.

Derfor tenkte jeg der må være andre udbydere af det samme.

 

har kigget lidt på www.dibs.com, men kan ikke se om man også skal have aftale med pbs

 

 

jesper

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skal tage imod Dankort i DK, skal du også have aftale med PBS, det gælder også ved brugen af DIBS.

Paypal er en rigtig god ting at have hvis du handler med England, da de er storforbrugere af denne, jeg mener også Tyskerne bruger den meget, hvor Danskere ikke aner hvad det er.

Vil du noget seriøst med din forretning, kan jeg kun anbefale at bruge alle de betalingsmuligheder du kan komme i nærheden af. Kortbetaling, Paypal, Moneybookers etc..

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)