Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt at ringe til virksomheder og tilbyde annoncering?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder lige nu og skal til at finde annoncør til vores ledige annoncepladser.. Men er det lovligt at sende mails til virksomhederne, hvis deres mails er offentlige på deres hjemmeside og samtidigt er det lovligt at ringe med et tilbud til dem hvs deres tlf. nr. er offentligt på deres hjemmeside?

Håber der er nogle jura eksperter der kan hjælpe mig

Mvh

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er IKKE lovligt at sende en mail til nogen som helst hvis dit formål er at afsætte en vare eller tjenesteydelse - Det gælder både virksomheder og privatpersoner. Undtaget er hvis modtageren selv har anmodet om din henvendelse.

Så din fremgangsmåde skal være at du ringer til den relevante virksomhed og snakker med dem, og så derefter kan du, hvis det er ok med modtageren, sende dem et tilbud pr e-mail.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Mange tak for dit svar.. Så kender jeg fremgangsmåden..

Så er det bare at gribe knoglen og gå i gang. Har du andre gode ideer til hvordan man kommer i kontakt med potentielle annoncør? 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det vil nok være en god idé at få et professionelt firma, som f.eks. www.FreeTele.dk til at klare kundekontakten.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay.. det lyder ikke som nogen dum ide.. Har du nogen ide om hvad vi skal budgettere med for at anvende dem?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Gå ind på www.FreeTele.dk og smid en mail dem.

Derefter finder du 2-3 andre firmaer og beder om tilbud fra dem. Så vælger du bare det bedste tilbud :-)

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. tak for hjælpen det prøver jeg

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med telemarketing siger mig at pris og kvalitet ofte har en tendens til at følges ad.. Så selvom det bedste tilbud måske lyder billigt, er det måske ikke det bedste tilbud når alt kommer til alt.. Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

"Ofte har en tendens" - Det er jo forbandet svært at vide, før bagefter ;o)

Der er mange 'måske'er' i dit indlæg - er det i virkeligheden ikke bare et udtryk for, at du ikke ved det?

Måske er det dyre bare dyrt, men det kan også være at det giver bedre bundlinie end det billige........

Hvordan vælger man det rigtige bureau? Beder om referencer?

Jack

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bede om referencer jeg kunne kontakte og høre om deres erfaring med det pågældende firma.

Og så ville jeg vælge et firma der aflønner deres medarbejdere med en fast løn + provision, og ikke et firma der udelukkende arbejder med provisionlønning for at undgå alt for mange "pistolsalg" fra en presset sælger der måske har udsigt til ikke at få noget i løn.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)