Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Igidie:

Jeg har gået og tænkt over en masse ting i forbindelse med oprettelse af hjemmeside i længere tid nu og nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge jer. Jeg har selvfølgelig selv researchet lidt, både her på Amino og andre steder, men jeg kan stadig ikke se sammenhængen.

1. Hvordan laver man en hjemmeside? Jeg ved godt, at man skal købe et domævnenavn, men ved ikke hvor og hvordan.

2. Skal man være en haj til html, php og hvad det nu hedder, eller findes der en nemmere metode?

3. Har jeg forstået det rigtigt, når jeg siger, at Google viser annoncer via AdSense på min hjemmeside og det kan man så tjene penge på? - Samt at Google viser annoncer via AdWord på deres søgemaskine, når folk søger på noget der relaterer sig til min hjemmeside?

Jeg håber, at I vil hjælpe mig med disse presserende spørgsmål.

Mvh Igidie

Hej Igidie.

Fint ar du har lavet lidt research på området. Jeg vil dog klart anbefale dig at outsource denne opgave. Hjemmesider kan fåes for meget billige penge i høj kvalitet -- der er ingen grund til, at du selv starter på at rode med det.

Sammen med en partner har jeg et firma, der hjælper iværksættere med at komme i gang med på nettet. Det indebærer oprettelse af hjemmeside, kampagner på nettet m.m. Hvis du er interesseret i et samarbejde, kan du kontakte mig på sebastian@renomedia.dk.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Scheuer-Larsen:
Nu afhænger det jo også af, hvilket formål du har med dit website, hvad det skal bruges til

Det var en meget vigtig sætning, du skrev der. Jeg har ikke klart defineret overfor mig selv hvad hjemmesiden skal indeholde. Jeg leger med flere forskellige idéer, men det er nok rigtigt som du siger, at det kommer an på formålet. Der er langt flere overvejelser bag end jeg umiddelbart havde spottet. Tilbage til tænketanken...

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hessellund:
Men de har en one-click funktion, hvor at de mest populære systemer med et-tre klik er sat op.

Hessellund:

Jeg har været inde og kigge på Surftown, men jeg forstår stadig ikke hvad one-click funktionen er..? Samtidig bliver jeg også forvirret over at du bagefter skriver systemer med et-tre klik - hvad er det..?

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Jeg kendte faktisk til simpelside.dk inden du skrev det her i indlægget, men tror da lige jeg vil tage et ekstra kig på den nu :)

Og du har ganske ret i, at jeg bør overveje hvad mine behov er. Det havde jeg nok ikke lagt så meget i i starten. Vender tilbage med en plan...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)