Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor seriøs er du med at starte din virksomhed ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har arbejdet i flere store virksomheder – med store og mindre opgaver fra organisations -og forretningsudvikling til projekter som bla. Det Danske Naturgasnet i Danmark - Mini Metroen i København for at nævne de største projekter.
Jeg har været der - på højt og lavt niveau i virksomheder med mere end 14.000 ansatte stor efter danske forhold - jeg er  ing. samt civiløkonom - ikke så interessant - men kun for at give indtryk af min baggrund og uddannelsesprofil.

Arbejdsmarkedet ser lidt "Grumset" ud syntes jeg – virksomheder flytter - mange opsiges – lønmodtagere lades i stikken
– værdiskabelsen er de andres - og man høre da også om alle dem der mangler arbejdskraft – men hvilken profil mangler de ?.
Arbejdsmarkedet er under forandring jeg søger derfor kontakt med 3-4 personer der som jeg er
”Træt af at arbejde for andres målsætninger” - Der som jeg bliver sin egen chef i egen virksomhed. Du vil blive placeret i et vort Forretnings Udviklingsteam”
- hvori jeg selv arbejder og sammen løfter vi opgaven.
Hvis du også er:
1. Træt af organisationskrigene !
2. Træt af at ”knokle” for de andres målsætninger !
3. Træt af at skulle aflevere og hente børn tidligt og sent !
4. Træt af at lønkontoen´s størrelse ikke er påvirket af din indsats !
5. Træt af at skulle forhandle løn !
7. Træt af ikke at få gode oplevelser !
8. Træt af ikke at blive betalt for det man er vær og for det man gør !
9. Træt af at skulle spørge nogen om fri til ferier og andet !
10. Træt af ikke at have udsigt til at kunne indfri egne drømme – men alene arbejde for at gøre andre rige – som efterfølgende sælger virksomheden og glemmer dem der bidrog til dens værdiskabelse ?

Ønsker du at ”drømme” disse linier ud – og tage fat om dit eget liv - dine ønsker og dine målsætninger så kontakt os – skriv lidt om dig selv og begrund hvorfor du er villig til at gør op med ovenstående 10 punkter - Send via mail og vedlæg dit CV.

Vi er en stor international handels - og produktionsvirksomhed indenfor sundhed og velvære som er en af de
hastigst voksende brancher i verden. Vi har haft uafbrudt vækst lige siden starten for over 25 år siden og
omsætter i dag for €2.mia i 110 lande. Er rated AAA af Dunn & Bradstreet. Vores nye hovedkontor for
Skandinavien ligger i Göteborg med filialer i Danmark, Norge og Finland.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)