Hej Der har i vores ledergruppe været nogen uenighed om kvaliteten af vores hjemmeside og derfor kunne jeg god tænke mig at nogle af jer kreative sjæle kom med inputs til vores web-siden. Siden er kun halvandet år gammel, men udviklingen går stærkt og inden for teambuildingbranchen er der en tendens til at alle altid skal være med på det nyeste. Men hvad syntes i om siden?? www.scandinavianteambuilding.dk Kom gerne med kommentarer omkring: - Overskuelighed - Er siden til at finde rundt på? - Information - For meget eller for lidt tekst? - Designet - Er designet tidssvarende? - Hvordan opleves siden, generelt? - Seriøs, kedelig, sjov, professionel sov. - Nogen gode ideer til forbedringer? Husk at vurdere ovenstående i forhold til at vi har at gøre med en seriøs teambuildingvirksomhed som laver teambuilding til virksomheder som, Novo, Danish Crown, StatoilHydro o. lig. Håber i kan give mig en ide om det er på tide at få lavet en ny side eller om den holder lidt endnu. På forhånd tak for hjælpen - Brian Øland
|
Hej Brian, I forbindelse med mit job somm udviklingsingeniør har jeg flere gange arbejdet som projektleder for mindre teams, så jeg tog lige projektlederbrillerne på og gav jeres side et grundigt kig. Først det gode: Det mindre gode: Jeres tekster gode og giver indtryk af et seriøst foretagende med masser af erfaring og gode refenrencer. Det finder man dog først ud af, hvis man rent faktisk bruger tid på at læse dem. Hvis jeg som projektleder skulle bruge mange penge på at sammentømre mit team, ville jeg google og ende med at skulle vurdere måske 5-10 firmaer. Der bliver valgt fra med hård hånd i lyntempo. Den tid jeg bruger på jeres hjemmeside går fra den tid, som jeg konsulent kan udfakturere til 800-1200 kr. i timen. Dernæst mangler I nogle gode billeder til at understøtte teksten og få folk til at læse teksen. I sælger teambuilding, men enten er der kun en person på billedet eller også er det så småt og gnidret, at man ikke rigtig kan skelne personerne fra hinanden. Jeres billeder henvender sig til medarbejderen, der gerne vil have en oplevelse, ikke til projektlederen, som vil have sammentømret sit team. (Jep, gode billeder er nok lidt min kæphest :-) Jeg savner også en præsentation af folkene bag (indehaverne samt instruktører). Jeg googlede dit navn og havnede på http://www.teamtours.dk/ og ikke på jeres hjemmeside. Efter at have brugt lidt tid på jeres hjemmeside, er jeg ikke I tvivl om, at jeg ville kontakte jer, hvis jeg skulle bruge teambuilding. Jeg ville bare aldrig være nået så langt, hvis jeg havde siddet på mit arbejde. Dette var mine tanker skrevet ned uden filter - tag det ikke personligt ;-) Held og lykke med foretagenet - I har en hel masse at byde på og fortjener virkelig at få succes. Dbh. Carsten
Siden indeholder en masse information om, hvorfor jeg skulle bruge team-building, hvad I kan tilbyde og konkrete tilbud på, hvad det koster. Dette er helt klart et kæmpe plus.
Der er alt for meget tekst på forsiden og på hovedsiderne i menuen. Det tager simpelthen for lang tid at danne sig et overblik over, hvad I kan tilbyde og hvem I er. Martin Thorborg skriver det meget godt i E-pusher-light: "...man har kun godt 3 sekunder til at overbevise en bruger om at de skal spendere yderligere 10 sekunder på at vurdere om de vil kigge nærmere på butikken..."