Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksternt link

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev jeg "færdig" med www.terapi-kbh.dk og www.parterapi-kbh.dk :)

Som i kan se, har jeg fra hver side linket over til den anden på www.parterapi-kbh.dk har jeg under individuel terapi linket direkte til www.terapi-kbh.dk og på www.terapi-kbh.dk har jeg under parterapi linket til www.parterapi-kbh.dk

Det jeg selvfølgelig er interesseret i at vide er, om det er smart mht SEO? Og hvordan er det for dig som bruger at det virker sådan? Er det tosset eller rigtig fint?

Alternativet er at jeg simpelthen skriver på siderne: Klik her for at se mere om individuel terapi/parterapi ELLER simpelthen bare har to sider med hver sit indhold.

Min idé er at jeg jo kan tilbyde primært par relaterede kurser og foredrag på den ene og individuelle ting på den anden.

På forhånd tak

Mette

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at ville brande mig som SEO mand, vil jeg umiddelbart mene det er en god ide. Det skulle gerne hjælpe med til at få siderne indekseret hurtigere. Det går dog næsten i nul, når to sider bare linker til hinanden, men det er bedre end at lade være så vidt jeg har forstået :-)

 

Venlig Hilsen

Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Allan skriver så sker der ikke rigtig noget ved at gøre det, og du bliver i hvert fald ikke "straffet" for det. Dog så hjælper det dig ikke det store overhovedet rent seo mæssigt da begge dine sider stort set er ukendte af Google. Vil du prøve at optimere din side med links, så sørg for at få links fra andre sider som er populære på de søgeord du gerne vil optimere på.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det skal jeg i gang med - siderne er jo HELT nye og det er derfor de ikke er kendt endnu :)

Men hvordan virker det brugermæssigt - er det ok eller forvirrende?

Mette

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Jeg synes umiddelbart, at det virker fornuftigt nok som bruger. Siderne ligner hinanden fint i layoutet, så man ikke tænker "hvad skete der her".  Du stiller også fint om til passende undersider på de to domæner.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :)

Jeg har testet den på nogle af mine klienter og de synes også det var fint nok :)

Så den er ok. Nu skal jeg i gang med at linke til den ude fra nettet :)

Link kataloger på menuen!

Mette

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)