Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo til hjemmeside med accessories

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at designe en webshop, hvori jeg skal sælge accessories til mænd. Jeg kunne godt tænke mig noget, der virkelig siger "tjubang", noget som er flot men ikke alt for prangende.

Jeg har kun brugt ca. 10 timer på at designe min demoshop, men linker lige til den, så i kan se den stil jeg stiler i mod.

http://609925.buildyourownshop.com/group.asp?group=2

Det logo jeg har sat ind, er bare et jeg selv hurtigt har lavet!

Vil selvfølgelig betale for logoet, hvis der er en som kan lave et tilfredsstillende. Gerne med runde kanter!

Skriv til mig :D

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nytænkeren:

Det logo jeg har sat ind, er bare et jeg selv hurtigt har lavet!

Vil selvfølgelig betale for logoet, hvis der er en som kan lave et tilfredsstillende. Gerne med runde kanter!

Skriv til mig :D

Måske var en logo design konkurrence noget fra dig, et logo design starter ved 150 USD.. Du kan se alle de konkurrencer vi har afholdt for danske virksomheder her

Når du opretter en design konkurrence på www.astada.com, vil mange af de 136 designere vi har tilknyttet, lave et design forslag til dig. og hvis du får et design forslag du kan lide, kan vi blot vælge det design forslag som vinder, og så behøver du kun betale 150 USD til netop den designer der har lavet logo'et du kunne lide. Hvis du har spørgsmål siger du bare til :-) Der er dansk support hele vejen igennem :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også bruge www.designoutpost.com til dit logo. Der sidder masser af dygtige designere ;o)

Der vil sikker komme en del designere nu, som vil prøve at forklare dig, at logoer skal være dyre, for at sende de rigtige signaler m.m. - Tænk over det og gør hvad du selv synes er bedst ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

halv offtopic: Kan ikke huske den side hvor folk byder på Codnings opgaver. Opsætning af Oscommerce, phpbb etc, nogen der kan huske den?

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg så et budget på et logo for 3 uger siden, som skulle have 12.000 kr. for det. Det var en tekst, hvor en cirkel var placeret bagerst ved et bogstav. Der var skrevet en 2 sider lang argumentation, for logoet og opbygningen, men 12.000....... glem det.

Nogle designere synes at de kan tage hvad som helst fordi de er uddannet...

Andre har haft design som hobby i mange år og kan stort set det samme (så længe men ikke er ude i branding, identitet og markedsføringskoncepter) og de tager ofte ikke det samme, så som der er skrevet, tænk over hvor meget du vil bruge på det Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Koster det noget hvis jeg ikke kan lide de designs der bliver lavet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til at se hvad for noget hårpynt, du vil sælge til mænd :D

På den korte tid er det et helt ok oplæg. Jeg kan lide det, og kunne sagten ha lagt penge der.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg mener at dine penge skal gå til en af designerne. Dog har jeg ikke set det ske, for du er jo med i processen og fortæller, hvad du kan lide og hvad du ikke kan lide. Du fortæller om de ændringer, der kan bringe deres logo tættere på a blive valgt osv.

Det er billigt og der sidder dygtige designere, så der er ikke noget at være nervøs over ;o)

PS. Du starter med at beskrive, hvad for en virksomhed du har/vil have, hvem der er kunder osv, så de har en idé om, hvor du vil hen med dit logodesign.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langtid tager processen?

Kan man også få designet grafiske knapper, og det lille logo (som jeg ikke ved hvad hedder) som sidder op i adresse linien ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Processen tager den tid du fastsætter, men jeg vil anbefale dig 10-14, for at sikre at der er plads til at få nok forslag + forslag til ændringer af disse m.m.

Når du så har valgt et ud, så kan du finjustere med den designer der har lavet det.

Du kan få designet hvad du har lyst til, men gå ind på siden og læs lidt, så bliver du meget klogere ;o) Er du i tvivl om noget, så spørger du dem bare, så svarer de hurtigt tilbage.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)