Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De sidste skridt op af Google...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget, som du burde overveje, er den interne linkstruktur på sitet.

Fra forsiden linker du via menuen til dine kategorier og fra dine kategorier til dine produkter. Fint.

Men du skal også linke den anden vej, fortæl store G præcist hvordan dette site er strikket sammen og gør det med links og gerne links med gode ankertekster.

Fra hvert eneste produkt, link tilbage til den eller de kategorier, som produktet tilhører og smid også et link til forsiden. Brug tekstlinks med de ord, som du gerne vil ranke siden, du linker til, på og hvis det overhovedet er muligt, så lav linket til forsiden med ankerteksten "golfudstyr" fremfor "forsiden", jeg mener, jeg søger altså ikke på "forsiden" for at finde golfudstyr.

Og nå ja, den side du linker til med "forsiden", lav linkadressen som "http://www.greenen.dk" fremfor "/" eller "/shop/cms".

Se dette Chotovelli ur for et eksempel på, hvad jeg mener.

Venlig hilsen
Ole

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak skal I ha :-) Godt med lidt inspiration - og tak for eksemplet Ole (ski** godt)

Der er kommet lidt at kigge nærmere på og det vil jeg så kaste mig over.

God søndag :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hvis jeg var dig så ville jeg helt bestemt tage kontakt til

Mikkel deMib Svendsen
 

Han driver SEO Supporten og er ganske god til dette. Det koster lidt men tror det er penge der er givet godt ud.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Jesper Jørgensen:
Dit link fra undersider tilbage til forsiden er eksemplariske med "golfudstyr" i alt tagget på billedet.

Bortset fra at et image i et link ikke "tæller med" som et tekstlink gør? Hvordan kan Google vide, hvad man helt konkret mener med sådan et link (udover alt attributten, selvfølgelig).

Optimalt set, så ser linket sådan ud: <a title="Golfudstyr" href="http://www.greenen.dk">Golfudstyr</a>

Det ser selvfølgelig dumt ud, men fra et Google teknisk synspunkt, så er det måden at gøre det på.

Hej Ole

Links tilbage til forsiden er en af de ting der oftest er helt galt på websites. Primært fordi det giver god mening at brugeren ser og klikker på teksten "Forside". En god (men muligvis ike optimal) måde at gøre det på er at lave et billedlink der linker tilbage til forsiden hvor alt-teksten er fx. "Golfudstyr". Jo, tekst links er bedre, men spørgsmålet er hvordan man får det passet ind i sin topmenu.

For at svare på dit spørgsmål, så er alt tagget det eneste der rigtigt fortæller Gogle hvad et billedlinks handler om. Som Frank er inde på, giver title-attributten stort set ikke værdi.

Sidst men ikke mindst: Flere undersøgelser viser at har du flere links til forsiden fra en bestemt side, så er det kun anker-teksten fra det første link der giver SEO værdi. En løsning kan være at sætte nofollow på det første link som du har gjort det på din side.

Mvh Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Greenen.dk:
tak for eksemplet Ole

Velbekomme - jeg fandt iøvrigt dette link om optimal linkstruktur, som belyser mit eksempel fra en mere teknisk synsvinkel. Udmærket artikel.

Venlig hilsen
Ole

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

A' takker..

Jeg har lige kigget lidt nærmere på de links fra mine varekort og tilbage til min forside - det er vel i princippet det jeg har gjort på denne vare:

http://www.greenen.dk/shop/mamba-2-driver-996p.html

Der er i toppen af varekortet et link retur til varegruppen, og forneden er der et link med "retur til Greenen's forside"

Fungerer det så okay på denne måde?

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

<META NAME="google-rank" keyword="golfudstyr" rank="1">

Verdensklasse...

Når men du skal bare blive ved med at skrive gode lange tekster på din side, blive ved med at opdatere siden ..

Have tålmodighed....

Hvis du ellers lige skal have det sidste skub fordi andet ikke virkede så skriv så laver vi et no cure no pay tilbud til dig.. altså du betaler først når du er helt i toppen.. :-)

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Biesbjerg:

Jeg vil mene, at der kan gøres en masse on-page - dvs. omstruktureringer i din egen kode.

Eksempler:

Du har en masse overflødig kode i din <head> - har aldrig set denne før:

<META NAME="google-rank" keyword="golfudstyr" rank="1">

 

 

Jeg kan kun give de andre ret - de sidste år har google taget onpage optimering mer alvorligt" - det tæller mere nu.

Og så kan jeg godt forstå hvorfor du har den meta kode.. jeg mener den første april en af de kendte bloggere skrev et indlæg hvor han sagde at man kunne justere sin pagerank ved at benytte metakoden... men det var en aprilsnar hvilket også fremgk af kommentarene (men svært at se hvis man ikke får læst alle kommentare, samt lander på siden et halvt år efter... så er aprilsnar jo ikke det forste man tænker på)

 

http://www.larsbachmann.dk/google-meta-tag-afsloeret.html

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan sgu godt se det ser åndsvagt ud. Jeg har tilsyneladende haft en "mindre duelig" til at lave mine koder. He's fired...!

Så er det jo, at jeg ved hjælp af et opråb her, håber at finde en der kan hjælpe mig med at få lavet korrekte koder Big Smile

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå så er der blevet rette lidt i koderne på www.greenen.dk, og umiddelbart ligner det ikke længere et bombekrater.. højst et meget lille et.

Kan I evt. give jeres syn med på hvordan de fremstår nu?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)