Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAMILIEN-i-FOKUS v/Hannah van de Veer

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Vil I give mig feedback på min side?

Har I nogle rigtige gode ideer til nye tiltag? :-)

På forhånd TAK.....

De Bedste Hilsner

             Hannah van de Veer
  Familievejleder, coach samt indehaver
                  Lønstrupvej 55
                  2720 Vanløse
                  Tlf 2639 3965
 
         
www.familien-i-fokus.dk  
    - tryg udvikling for hele familien        
 
   Har du tilmeldt dig mit nyhedsbrev?

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hannah

Din top bør være link til din forside og når man holder musen over "billedet" bør der stå noget mere relevant end "Random header image...."

Artikler - Fjern hellere menupunkter end at have teksten "kommer snarest" eller sørg for at man kan tilmelde sig en liste hvor man får besked om når de første artikler dukker op på sitet og gerne efterfølgende artikler dukker op. Sørg for at dine besøgende kan kommentere dine artikler.

Refferencer - Få hellere skrevet teksten med alm skrift der IKKE er kursiv, det gør det svært for øjet at læse når man ser teksten på skærmen

Overskrifter - UDEN understregning, på nettet er folk vant til at understregninger er forbeholdt links

 

Hvis du skulle være interesseret i et samabejde og en plads i mit ekspertpanel på Min-mave - http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=5489&id=3344 så send mig endelig en privat besked eller en e-mail på admin@min-mave.dk

Held og lykke med sitet og firmaet Smile

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Tusinde tak for dine råd :-)

Dit spørgsmål vil jeg helt klart overveje.

Ha' en dejlig lørdag aften

        De Bedste Hilsner Hannah

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hannah,

Det er generelt en rigtig god hjemmeside, du har lavet. Der er en masse informativ tekst, som er inddelt rigtig godt og overskueligt med gode overskrifter. Desuden gør du meget ud af at fortælle om personen bag (dig), hvilket giver en god tryghedsfornæmmelse.

Et par forslag til forbedringer:

  1. Når man kigger på din forside og læser alt det med sorte fede typer, kan man ikke se, hvad du laver. Det bør være sådan, at man efter at have kigget på siden i 3 sekunder ved, hvad siden handler om. Den handler jo ikke om "familien i fokus", men om din rådgivning. (læs E-pusher-light.)
  2. Billedet af dig selv sender et helt forkert signal - set i forhold til at du skal fremstå som en venlig og imødekommende personlig rådgiver. Belysningen kommer delvist nedefra. Det er en meget brugt teknik i gamle gyserfilm til at få skurkene til at se mere uhyggelige ud :-). Desuden bør det være større, så man virkelig kan se, hvem du er.
  3. Dine andre billeder er super godt valgt og bidrager rigtig meget til indtrykket af siderne. De kunne dog godt være bedre integreret i teksten, så de ikke står og flyver så meget.

Jeg vil meget gerne prøve at tage et portrætbillede af dig til din side, hvis du har lyst. Send mig en PM, så finder vi ud af noget.

Dbh.

Carsten

 

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hannah

Jeg synes det ser rigtig godt ud. Jeg kan godt se det de andre siger men jeg synes at det ser rigtig godt ud.

Jeg bed lige mærke i en enkel lille ting. jeg synes at den skrifttype du bruger i dit øverste banner er en smule amatør-agtig ud. Det virker lidt som en meget hjemmelavet banner (altså pga. skrifttypen for billedet i banneret er rigtig flot)

Men jeg synes det ser rigtig godt ud.

Held og lykke fremoverBig Smile

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes virkelig du burde få en mere fortællende hjemmeside, evt. skrive nogle "blogs" med ideer, tips eller tricks til forbedring af familie livet, så potentielle kunder får et indtryk af at du har styr på det her, jeg kunne forestille mig at det er begrænset hvor mange kunder du har når man intet kan læse fra dig inden man bestiller en aftale til hvad, 500 kr?

Jeg syntes du skulle tage nogle af de mindre ting i hverdagen som f.eks. kræsne børn, skrive en god tekst om det så folk søger hen på din hjemmeside, på den måde får potentielle kunder et godt indtryk af dig og er tryggere ved at bestille en aftale.

Du kunne f.eks. fortælle om en masse sjove børne opskrifter, sjove familie aktiviteter eller have en gratis brevkasse kørende.

Jeg fandt din hjemmeside meget fokuseret på hvilke emner der er problemer i familien og priser for hjælp, det tror jeg bare ikke er den bedst mulige måde at få flere kunder på. Gør din hjemmeside til en oplevelse som folk med problemer bliver klogere af, men det tjener du måske ikke flere penge af :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wessel

Tak for dit svar.

Jeg HAR en gratis brevkasse og jeg udsender nyhedsbrev hver måned med tips til familien.

Det ville glæde mig, hvis du læste alle mine sider gennem for derefter at komme med konstruktiv kritik. :-)

            De Bedste Hilsner Hannah

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for din mail.

Har allerede rettet forsiden :-)

Nu er det vist snart på tide at få taget et nyt foto.... :-)

Måske jeg kontakter dig.

                 De Bedste Hilsner Hannah

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hannah

 

Det er en superflot side, som ser indbydende og ligetil ud. Det er jo et godt step på vejen :o)

Jeg har prøvet at tage brugerens briller på, og når jeg kigger på din side, som mor til 3 børn, med al den stress og bekymringer, det generelt giver, så er der en stor ting, jeg savner: Noget konkret.. Nogle cases eller noget, så jeg kan se om jeg overhovedet kan bruge dig til noget (hvis du forstår hvad jeg mener :o))

Du kender sikkert Lola Jensen, som er familievejleder og hun er jo kendt og jeg ved hvad hun står for, -altså hvilken type af råd hun kommer med og hvilken tone, hun taler med osv.. Jeg tror at det vigtigste, for at kunne skabe tillid indenfor dit felt, er at folk lærer dig at kende og derfor kunne det måske være en god ide at lave en side med cases. Det kunne være generelle problemer, som du tog op og gav dit bud på en løsning. Måske er det din Brevkasse side, som skal fyldes op med sådanne gode råd ? Men den er meget tom ligenu... og derfor "lokker" du mig ikke videre...

Du viser mig hvem du er, men ikke hvad du kan og det mangler jeg på din side :o)

Og så vil jeg også sige at du skulle få et nyt billede, for jeg blev næsten helt "bange" for dig :o)

 

Håber at du kan bruge det til noget ? For din side fortjener bestemt at blive fundet og brugt.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)