Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eYoung netværket

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Skal man godt nok være 25 eller under for at være ung i dag?

Det er jeg ikke sikker på jeg er helt tilfreds med Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Vi er på ingen måde en konkurrent, vi vil kune have unge iværksættere mellem 18-25 år. eYoung er mere et IRL netværk, med løbende events pt 4 gange om året.

80% af os der er på eYoung deltager i forvejen på amino og vil  fortsætte med det. Vi savnede bare et sted til os selv, og en måde hvorpå vi kunne få flere unge iværksættere til at deltage i vores netværks møder, som er det eYoung handler om. Netværksmøder med foredrag fra ældre iværksættere og fagfolk :-)

Så ingen, så ser jeg bestemt ikke os som en direkte konkurrent til amino. :-)

 PS. Så lader strategien til at virke, da vi allerede har fået 5 nye tilmeldinger til næste eYoung event ;-)

Prøv at tag kontakt til YEAD og se, om I kan få stablet noget samarbejde på benene med dem!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

chrholck:

Prøv at tag kontakt til YEAD og se, om I kan få stablet noget samarbejde på benene med dem!

Jeg tror de har rimelig meget gang i deres eget, så vidt jeg kan læse på deres blog er YEAD mere en YE support gruppe end et egenligt netværk. Og da jeg og en stak af de andre i eYoung ikke rigtig ser YE, som noget der kan bruges til noget, tror jeg ikke der er meget vi kan samarbejde om Smile

Men de ser da ud til at have gang i et par gode ting :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Amino-bruger kan man kun være misundelig på det flotte logo eYoung kan prale af Wink

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:
Som Amino-bruger kan man kun være misundelig på det flotte logo eYoung kan prale af

Enig. Det er sgu godt lavet. Smile

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Holmstrand:
Som Amino-bruger kan man kun være misundelig på det flotte logo eYoung kan prale af Wink

Logoet er designet på Astada, ligesom vores logo i RecoverIT er.

 

 

Mvh Jesper N. Asmussen

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Og da jeg og en stak af de andre i eYoung ikke rigtig ser YE, som noget der kan bruges til noget

Jeg skulle lige til at skrive et længere indlæg, men så tænkte jeg: Why bother.. Held og lykke med projektet. :-)

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

chrholck:

Martin:

Og da jeg og en stak af de andre i eYoung ikke rigtig ser YE, som noget der kan bruges til noget

Jeg skulle lige til at skrive et længere indlæg, men så tænkte jeg: Why bother.. Held og lykke med projektet. :-)

Vi har selv deltaget i YE, og at stå i et eller andet åndsvagt storcenter og præcentere et projekt man har lavet, er virkelig noget som giver erhvervserfering og hjælper en med at drive en fornuftig virksomhed. Mens en række "dommere" skal vælge en pap stol eller pap lampe som det mest innovative.. Så siger jeg nej tak. og vil ikke mene mange kan bruge det til noget. Vær opmærksom på at jeg ikke taler om YEAD, men og Young Enterprice, når jeg siger YE.

 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Christensen:

Hej,

Vil da også lige melde denne konkurret på banen www.viljestyrke.dk ;)

Er det bare mig, eller er der ikke kun 4 tråde fra i år på den side..? Hvordan kan du få den tanke at kalde et så dødt forum for en konkurrent? Tongue Tied

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)