Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til festligt indslag, please!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle Amino'er

 

Jeg mangler lidt input til et festligt indslag. Vi er en tøseklub der på lørdag skal til kobberbryllup hos en af tøserne. De har frabedt sig sange og sådan, så det er ikke i den retning, men et lille humoristisk indslag på en 4-5 minutter.

Eksempelvis var alle klædt ud som munke og messede derefter alle mine "fejl og sjove sager" til min fest. Kort og præsist - og skægt, de sluttede af med at skåle i sorte svin.

DER MÅ VÆRE NOGEN, DER HAR ET FORSLAG.......

Hjælp

Amino-hilsen

 

Luise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Nu kender jeg jo ikke din omgangskreds. Men til mit bryllup var en af de kæreste minder, et kunstværk der blev lavet på dagen af alle gæster i fællesskab. De fik simpelthen et stykke ler de kunne ridse deres navn i, og så min kusine - der er keramiker raku brændede det. Det er selvf. besværligt. Men jeg ville bare sige, e fysisk ting de kan ha som minde fra festen er godt.

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En fin medalje for tro håb og kærlighed fordi de har holdt sammen?? Og så kunne i komme med eksempler på de gange hun har "dummet" sig ( i sjov betydning)

Eller en af jer kunne klæde sig ud som mærkelig dame der tror det er hendes kobberbryllup og vil ha hendes mand....?? Ja, det er lidt svært når man ikke kender jeres og deres humor...Big Smile

Held og lykke med det!

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er selvfølgeligt svært når man ikke kender personerne.

De er med helt fremme når det gælder humor og med på den værste!

Luise

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hessellund:

Nu kender jeg jo ikke din omgangskreds. Men til mit bryllup var en af de kæreste minder, et kunstværk der blev lavet på dagen af alle gæster i fællesskab. De fik simpelthen et stykke ler de kunne ridse deres navn i, og så min kusine - der er keramiker raku brændede det. Det er selvf. besværligt. Men jeg ville bare sige, e fysisk ting de kan ha som minde fra festen er godt.

Denne idé kan også udføres på andre måder end med ler -- f.eks. med et hvidt lærred og maling. Køb et lærred og lad dine gæster male, skrive eller tegne noget på det.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tag et videokamera og lav videohilsener kombineret med et par dårlige sketches hvor I er udklædt og vis det til festen. Så har hun et godt minde..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)