Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har vi ikke flere besøgende?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det tyder til at vi ikke formår at fange interessen hos vores besøgende.. Det lyder som en god ide med at spørge vores besøgende om hvad vi skal gøre bedre eller gør forkert.

Mange tak for hjælpen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det kan der være flere grunde til.

Måske er der for lidt på siden p.t.?

I skal sikre, at alle links virker......jeg oplevede ihvertfal et par stykker, der ikke virkede. Bl.a. på et billede......og et af tekstlinksene. Derblev vist forsøgt åbnet en underside på bricksite på det ene.

Måske er det fokus på ultraluksus (jets m.m.) skudt lidt over målet i DK. Kunne det være bedre at fokusere på high end, uden at det er ultra?

Jeg oplever også at der er mange klik, til fx. hvor man kan købe tingene....fx. ure. En smagssag, men noget I kunne overveje.

Et par gange troede jeg, at jeg var 'på vej' til en forretning, men det viste sig at det var producentens hjemmeside.

Håber at I kan bruge det ;o)

 

Jack

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Tak for din henvendelse. Kan du huske hvor cet ca. var du ikke kunne klikke på vores links? for jeg synes ikke lige jeg kan finde det..

Du kan have ret i at vi skal skrue ned for det ultraluksuriøse og tage noget der er mere på dansk standard.  Samtidigt er dine andre synspunkter også gode og klart noget vi vil tænke over at få set nærmere på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg kan ikke huske det, men mon ikke du finder det, når du alligevel checker at links virker?

 Jeg kunne godt klikke på links, men jeg kom bare til brick......

Bare endnu en tanke i relation til det med antal klik, for at komme til et sted, hvor man kan købe. Jeg tror egentlig, at jeg smuttede fra siden, med en oplevelse af manglende overblik.....

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke komme ind på bådsiden

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)