Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UPS til private

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Man undrer sig lidt over, at de kan have priser som PD som du skriver, når de på deres hjemmeside viser noget helt andet.

Man undrer sig også over, at de evt. er villige til at besøge en kunde 3 gange uden at det koster ekstra penge..

Man undrer sig over, at de kan komme til yderområder, når de råder over ganske få biler i Danmark.

Hvor længe mon de gør det??

Hvordan vil de mon klare det??

mvh

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Man undrer sig lidt over, at de kan have priser som PD som du skriver, når de på deres hjemmeside viser noget helt andet.

Man undrer sig også over, at de evt. er villige til at besøge en kunde 3 gange uden at det koster ekstra penge..

Man undrer sig over, at de kan komme til yderområder, når de råder over ganske få biler i Danmark.

Hvor længe mon de gør det??

Hvordan vil de mon klare det??

mvh

Hvis det var et lille fragtfirma på 3 mænd, ville jeg også være meget urolig.

Men UPS er ikke en lille spiller. Måske på det danske marked, men ellers er de jo kæmpe store.

Nu siger jeg de matcher, men der er naturligvis en forskel. Dem i mindre vægt 10 kg og under, er en del dyrere end PDK. Men når vi kommer over 10 kg, er de faktisk billigere.

Derudover er der andre ting der også er super dejlige. Afhentning er 100% gratis, og mange services som PDK har (som koster ekstra penge), er standard hos UPS.

Jeg var slet ikke forberedt på at UPS kunne give sådan et godt tilbud. Så jeg står nu og er lidt i tvivl om jeg skal prøve det i en periode. I udlandet har jeg kun hørt godt om dem, men der er åbenbart meget få der benytter dem her i Danmark.

 

 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommy:

Jeg var slet ikke forberedt på at UPS kunne give sådan et godt tilbud. Så jeg står nu og er lidt i tvivl om jeg skal prøve det i en periode. I udlandet har jeg kun hørt godt om dem, men der er åbenbart meget få der benytter dem her i Danmark

.

Det med, at meget få benytter UPS i Danmark siger en del..

Hvor mange biler råder de over i DK

Hvilke områder kører de til i DK.

Ja, jeg undrer mig også over, at de måske kan det samme som i udlandet hvor lønninger og omkostninger er væsentlig billigere end i DK.

Måske kan du belyse det for os andre!!

mvh

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er slet ingen grund til at vi fortsætter diskussionen.

Ingen af os har selv erfaringer med firmaet, så indtil jeg selv har prøvet UPS, eller en der har kommer på banen, kan vi ikke komme videre.

Jeg skal nok melde tilbage hvis jeg beslutter mig for at give det et forsøg.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg vil lige gøre opmærksom på endnu et alternativ når vi taler pakker med en vægt over 20kg.

Vi har landsdækkende distribution af pakker til private, i tidsrummet 15 - 21.

Hvis kunden ikke er hjemme, får de en seddel i postkassen hvor de kan ringe til os og aftale en anden leveringsdag.

Vi lægger vægt på individuelle aftaler, da der jo ikke er 2 kunder som er ens, derfor er det vigtigt at vi skræddersyr løsningen så den passer til den enkelte kunde.
Af samme årsag har vi ingen fast prisliste, men prisen tilpasses efter ønsker til servicen.

Skulle I være blevet nysgerrige står jeg naturligvis til rådighed for yderligere info på tlf. 70701055.

Med venlig hilsen

Andy Villadsen
Concept - Connection
www.concept-connect.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har i dag talt med min UPS konsulent, og han afviser at de skulle tilbyde en løsning som den der bliver nævnt.
Han afvist samtidig at de ville gå helt ned på niveau med GLS, DPD mfl..

Så umiddelbart må der være tale om and !?

Vh. Jan

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et andet altarnativ kunne være gls ekspres sds (same Day Solution) de har mulighed for aften levering 2 dage om ugen, det er da service overfor kunden, jeg har ikke prisen på leveringen men det er et godt produkt, og jeg ved at det er en billig måde at få leveret på hvis der er flere pakker til samme kunde eller det er tunge varer.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Det med, at meget få benytter UPS i Danmark siger en del..

Hvor mange biler råder de over i DK

Hvilke områder kører de til i DK.

Ja, jeg undrer mig også over, at de måske kan det samme som i udlandet hvor lønninger og omkostninger er væsentlig billigere end i DK.

Måske kan du belyse det for os andre!!

mvh

Har kørt for Rødekro Kurér i 1 år, som har en aftale med UPS.

Nej UPS ser ik ud til at være så store i DK, men er nok det største i USA.

UPS er altid villig til at få prisen under de andre konkurrenter, så få en pris hos de forskellige og smid priserne i hovedet på hinanden og se hvor meget rabat du kan få ud af det....

de dækker hele dk.... Express inden kl. 12.

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Klindt:

Hejsa,

Jeg har i dag talt med min UPS konsulent, og han afviser at de skulle tilbyde en løsning som den der bliver nævnt.
Han afvist samtidig at de ville gå helt ned på niveau med GLS, DPD mfl..

Så umiddelbart må der være tale om and !?

Vh. Jan

Jeg har i dag afholdt et møde med min UPS konsulent, og fik kontrakten at se.

Priserne er som lovet, og jeg forventer at skifte fra Post Danmark til UPS i løbet af et par måneder, hvis alt går vel.

Der er altså ikke tale om en "and", men tværtimod en mulighed for at slippe for pesten eller koleraen (Post DK vs. GLS).

Jeg vil opdatere tråden når jeg har afprøvet konceptet, forhåbentligt inden alt for mange måneder.

 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det lyder da spændende, kan du fortælle hvad produktet hedder hos UPS?

Vh. Jan

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)