Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til alle for pæne ord om Franciskanerserien - og gåde råd søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak til alle jer, som anbefaler mine bøger til nye iværksættere. Det er rigtig dejligt, at I gør det.

Det er tydeligt, at deadline for selvangivelsen nærmer sig, vi sælger mange enkelteksemplarer af "Årsregnskab for enkeltmandsvirksomheder", og jeg startede ud med et forsigtigt oplag, så nu har jeg kun ca. 30 bøger tilbage. Derfor går jeg nu med stor fornøjelse og spekulerer over, hvad der skal ske i forbindelse med 2. oplag ( "2. oplag" - jeg elsker det udtryk :-)

Der er et par små trykfejl, som skal korrigeres.

Og jeg vil have et afsnit med om, hvem der skal aflevere årsregnskab sammen med selvangivelsen i 2006 og hvem der ikke skal (der er nye regler næste år i forhold til den selvangivelse, der skal afleveres nu).

Men: Dem af jer, som har læst bogen - er der ellers noget, som er værd at kikke på, inden jeg sender den i trykken igen? Send meget gerne mail til mig eller PM, jeg vil jo gerne gøre det så godt som muligt.

Mange tak og mange hilsner

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/22/2006 10:10:35 PM Forfatter:Anette/Inloco
 Derfor går jeg nu med stor fornøjelse og spekulerer over, hvad der skal ske i forbindelse med 2. oplag ( ''2. oplag'' - jeg elsker det udtryk :-)

Der er et par små trykfejl, som skal korrigeres.

Og jeg vil have et afsnit med om, hvem der skal aflevere årsregnskab sammen med selvangivelsen i 2006 og hvem der ikke skal (der er nye regler næste år i forhold til den selvangivelse, der skal afleveres nu).



Hej Anette

 

Da du ikke bare retter et par trykfejl, så er det nok ikke 2. oplag men 2. udgave du laver. Dvs. at du skal bruge et nyt ISBN.

 

 

 

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, Henrik. Jeg har heldigvis en meget dygtigt layouter, som har prøvet alt dette før og også sørger for at tilmelde mig bibliotekets lister osv., så jeg ikke skal vide det hele. Men du har ret: Det bliver en 2. udgave. (1. oplag, 2. udgave :-)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)