Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POLITI!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hey kære aminoer...

så er jeg på tasterne igen! jeg har forsøgt forgæves at komme i kontakt med en eller anden ansvarlig for politiets køretøjsvedligholdelse (hvis man kan kalde det det!)

jeg vil gerne tilbyde politiet en samarbejdsaftale i forbindelse med vedligeholdelsen af deres autoruder hvorfor jeg har forsøgt ovenstående.

jeg spørger nu de garvede eller de mindre garvede med kendskab, om vejledning.

håber jeg har gjort mig forståelig og håber i kan hjælpe mig, så jeg kan få det ud af verden eller ind i mit kundekartotek ;-)

god dag

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Administrationsafdelingen


Polititorvet 14
1780 København v
Telefon: 33 14 88 88
Mail: adm.afd@politi.dk

Vicerigspolitichef Erik Justesen

Afdelinger:
Budget og regnskabskontor
Radio/Motorsektionen
Udrustningssektionen
Rejsebureau
Blanketter og kontorartikler
Justitsministeriets Retpsykiatriske Klinik
Politihistorisk Museum
Websektionen

Har du prøvet ovenstående!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ja og jeg bliver kastet rundt fra person til person indtil de laver en fejl i omstilling, og så er det forfra igen puuhhaaa..

måske noget mere konkret hvis der er nogle der besidder den viden.. men super tak for dit tjekkede svar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forsøgte lige endnu engang, blev smidt ned til en garage vagt, han anede intet og bad mig ringe tilbage imorgen på samme tlf nr, han kunne ikke engang give mig et navn, en afd eller lign. :-(

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)