Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakker over 20 kg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger et fragtfirma som sender pakker over 20Kg. Mellem 20 og 30 kg.

Der skal helst ligge en "central" (hvor man aflevere pakkerne) nær Næstved eller Slagelse.

Nogen bud?? Ja PostDanmark, men de kræver vist at man sender en del pakker før man kan få en erhvervsaftale.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

uden at have forstand på dette, så tror jeg post dk er billigere end en fragtmand? 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg så nogen linke til Easykurér herinde den anden dag. De sender vist pakker på op til 50 kg. Jeg har absolut intet kendskab til dem udover, hvad jeg kan se på deres hjemmeside og jeg ved ikke om de har åbnet/åbner central nær Slagelse eller Næstved. 

Men det kan jo være, det kunne være et besøg værd. Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan hjælpe dig, men skal bruge lidt flere oplysninger (antal sendinger og fordeling privat og/eller erhverv mm.).
Så hvis du er interesseret, må du meget gerne kontakte mig på tlf. 24200585 eller mail jan@alpi.dk.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

DSV kører en kampagne hvor de tilbyder forsendelse af pakker til en fantastisk pris.

I vægtklassen 20-30kg er prisen i 2009 kr. 75,- pr forsendelse i hele landet. Hentet hos dig, og leveret hos kunden.

Du skal dog lige huske at de kr. 75,- er ex. olietillæg, og at der kommer et gebyr på kr. 50,- oveni for levering til private. Du skal også være opmærksom ved store forsendelser. Her bruger de pakkens mål (m3) til at udregne prisen/vægten på forsendelsen. Fx. sender vi pakker på 150x50x50 cm og omregnet giver det en vægt på 94kg (ja det er da logisk ik´?), og så er det en lidt anden pris.... Sad 

Hilsen Morten

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Et tilbud på lev på Fyn

vi afh i slagelse og lev på hele fyn til en pris på 150,00 kr pr pakke. max 30 kg.pr pakke

iks. 70 225 233

www.iks-dan.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)