Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af mindre netværksgruppe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg går med tanker om, at få stablet en mindre netværksgruppe på benene omkring Storkøbenhavn. Jeg forventer kun, at vi skal være 4 - 6 personer, så alle kommer til at kende hinanden godt.

Tanken var, at gruppen kan mødes 1-2 gange om måneden, og tale om problemer, muligheder, stille spørgsmål til hinanden, og i det hele taget bare give hinanden sparring. Fælles formål skal være: at skabe grundlag for en god karriere.

En af mine bekendte er på forhånd med på idéen. Vores to profiler er:

Undertegnede - arbejder med account management på internationalt plan indenfor teleindustrien

Kammerat - arbejder med økonomi og forretningsudvikling i en dansk virksomhed

Begge er 25 år.

 

Det vi havde i tankerne var:

- 24-29 år

- Karriere-interesseret

- Ikke nødvendigvis iværksætter (det er ingen af vi to)

- Helst fra Storkøbenhavns-området

- Langsigtet mål om at arbejde med ledelse

 

Skriv hvis du er interesseret, eller send mig en PM! -Når vi har samlet en 4-5 stykker som lyder interessante, stabler jeg en aften på benene, hvor folk kan møde hinanden, og alle kan se, om de kan få noget udbytte fra de øvrige deltagere.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god idé. Jeg mangler tit sparring fra ligesindede i min hverdag - ingen af dem jeg arbejder sammen med, har nemlig samme mindset som jeg har, og jeg savner at kunne vende nogle karrieremæssige ting. Som ikke nødvendigvis har noget med iværksætteri at gøre.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ du har taget.  Netværk kan være så essentielt, da det er et forum hvor man udelukkende hjælper hinanden både med sparring og konkret støtte.

Jeg er ikke sikker på at din gruppe er det rette forum for mig, og med det begrænsede antal deltagere at du søger, burde du hurtigt kunne få den på plads.

Ville bare lige give dig credit for din ide :-)

Hilsen Anne

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne.

Tak for dit feedback.

Kan det virkeligt passe, at der ikke sidder nogen derude, som er interesseret i den slags?

 

/Hardworker

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Kan nogen give mig nogle hints om hvorfor interessen til den slags er så lav? Bruger folk istedet de etablerede organisationer såsom Round Table, JCI mm., eller hvad skyldes det?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne muligvis være fordi det er et forum for iværksættere du har henvendt dig til - hvor målrettet karriere mod ledende stilling jo nærmest er den modsatte boldgade?

Jeg ved ikke om der findes et forum for folk med linære karriereplaner rettet mod større firmaer, men der findes i hvert fald masse af mennesker, der gerne vil den vej :-)

Synes det er et super initiativ iøvrigt!

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)