Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver jeg udelukket fra Adsense pga. Analytics?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lidt svært at finde en overskrift der var helt præcis..

Jeg har aldrig benyttet Adsense, men have det afprøvet nu. Jeg har læst en del om det rundt om på nettet, og så er der opstået et spørgsmål jeg ikke har kunnet finde svar på.

Jeg bruger Analytics, og logger af og til på kontoen fra mit arbejde (hvor alle udefra jo har samme IP). Som jeg lige kan se, så bruger jeg jo samme konto hvis jeg skal tilmelde mig Adsense (Jeg har jo læst en del steder om folk, der er blevet udelukket pga. mistanke om, at de klikker på Adwords på deres egen side). Hvad så hvis en fra mit arbejde klikker på Adwords på min side? Kan jeg så risikere at blive udelukket på grund af det, selv om jeg aldrig har logger på min Adsense konto fra arbejdet (kun Analytics)?

Håber i forstår hvad jeg mener Smile

/Carsten

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har overvejet denne problemstilling?

/Carsten

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men det er svært at svare præcist på, men jeg vil sige, at kan google kæde din adsense konto sammen med din ip på arbejdet, så er der en risiko ja, hvis dine kollegaer klikker på dine adsense annoncer - hvor høj den er kan jeg ikke svare på.

Men jeg ville ikke turde ta chancen...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg andre alternativer end at lade være med at tilmelde mig Adsense?

/Carsten

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste oprindeligt dit indlæg som om du HAVDE adsense kørende på samme konto som din analytics, men når det ikke er tilfældet, så opret da en ny konto til adsense alene (opret den hjemmefra, så den ikke kædes sammen med din ip på arbejde).

Jeg vil umiddelbart mene at det fjerner en stor del af risikoen, da Google så er ude i at skulle vurdere at den ip der er logget ind på analytics kontoen for domænet, også er ejeren af adsense kontoen. Personligt tror jeg ikke der vil ske noget i det scenarie, men jeg har svært ved at vurdere det.

 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SoftART:

Har jeg andre alternativer end at lade være med at tilmelde mig Adsense?

Jeg synes bestemt ikke det skal afholde dig fra at prøve adsense af...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, glæder mig til at komme i gang Smile Jeg var bare lidt i tvivl om jeg kunne køre Analytics og Adsense på én side med to forskellige konti. Men jeg afprøver det - mon ikke det kan lade sig gøre, ellers må jeg jo droppe den anden konto helt.

Tak for hjælpen og god weekend

/Carsten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)