Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig HTML / CSS / PHP / MySQL / Javascript programmør. Søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære læser.

 

Jeg starter en grafisk virksomhed i næste måned med navnet Bluestar Creative.

 

Jeg skal først og fremmest have dig til at programmere selve Bluestar's website.

 

Hjemmesiden er placeret på www.bluestar-creative.com

 

Hjemmesidens design kan ses HER

 

Siden er engelsk og henvender sig derfor til kunder i hele verden. Priserne er konkurrencedygtige, set i forhold til de mange andre grafiske virksomheder, både i Danmark og resten af verden.

 

Som udgangspunkt søger jeg en frisk programmør på 18-25 år. med mindst 2 års erfaring, som har kompetencer inden for:

(D)HTML

CSS

PHP

JAVASCRIPT

MySQL

 

Jeg står selv for design delen hvor af jeg dermed kun mangler en hjælpende hånd til den tekstbaserede del.

 

Bluestar kommer også til have en udenlukkende dansk side, placeret på Bluestar-Creative.dk

 

Lønnen er særdelses velbetalt. Du får 50% af en fastlagt pris mellem 5000-15000 kr.

 

Jeg kan kontaktes på mail

ceo@bluestar-creative.com

el.

Thegoldeneye@Live.com

TLF:

60655130. Træffes bedst ved 16 tiden.

 

Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen

 

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Er siden skåret ud og sat op? Eller skal dette også gøres?
Hvilke funktioner skal hjemmesiden have?

Søger du kun en programmør til at lave bluestar siden eller søger du en "partner" der også kan programmerer for dine kunder?

Hilsen Daniel
Zehntech

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner som samtidig skal skære, programmere og sætte websitet op. Da jeg ikke har de store evner inden for programering er dette den optimale løsning.

 

For at forklarer systemet lidt bedre skriver jeg en kort version her:

Jeg står for salgsarbejdet, regnskab, promotionen og design . Produktet sælges fra Bluestar-Creative.com.

Efter du har fået sat siden op, betaler jeg for noget reklame hos diverse websites der rammer målgruppen.

Når en kunde betaler for en service går det igennem en business konto hos Paypal. Når handlen er afsluttet og kunden er 100% tilfreds. deler jeg omsætingen fra salget 50/50 med dig. Det vil sige at du bliver nødt til at oprette en konto hos paypal hvis du ikke allerede har gjort det.

Det eneste du skal gøre er at programmere. Dermed binder du dig heller ikke finansielt til virksomheden.

Jeg forventer selvfølgelig at du holder de deadlines jeg bliver enig med kunden om.

Når en kunde bestiller et webdesign bliver jeg enig med kunden om hvad hjemmesiden skal indholde og hvordan den skal se ud.

Jeg designer dermed et unikt webdesign til kunden og forhøre mig derefter om designet er som ønsket. Hvis dette er tilfældet sender jeg en PNG fil til dig og en liste med ønsker som kunden har specificeret, indholdene funktionsønsker osv.

Så kan du skære den ud og programmere den efter disse ønsker.

Derefter sender du den færdigt programmerede version tilbage til mig. Hvor jeg så præsentere den for kunden. Hvis kunden er tilfreds og acceptere websitet, afsluttet handlen.

Derefter sender jeg 50% af omsætningen til din PayPal konto.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Nu skriver du "jeg bliver enig med kunden om." - det burde vel nærmere være en deadline "vi" bliver enige om? Desuden: Hvordan giver du dine kunder en pris? Den er du vel også nødt til at diskutere med din nye samarbejdspartner først?

Og i forhold til den programmør du søger:

Hvor meget forventer du?

Skal programmøren kunne begå sig i HTML, CSS PHP osv til det behov det kræves at sætte basis hjemmesider op eller skal der kunne programmeres alt lige fra webshops til communityportaler?

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umiddelbart lyder det som om at du vil have programmeret en hjemmeside til hver kunde. Det er dobbelt arbejde. Hvis du levere design i en .psd fil vil jeg kunne levere en hjemmeside i XHTML og CSS lige til at indsætte i et CMS. Jeg kan også levere CMS.

Men jeg vil ikke have pengene via PayPal. Fast pris hver gang som DU vil blive faktureret:

  • Design i XHTML og CSS: kr. 2.000,- + moms.
  • Design i XHTML og CSS inkl. CMS med grundfunktioner: kr. 5.000,- + moms.

Mvh.

Lasse

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hedeby: Det giver mening.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld formuleringsfejlen. Deadlinen bliver sat fast i fællesskab.

 

Jeg fastsætter prisen for kundens produkt.

 

Lad os sige at jeg modtager en ordre på et webdesign som jeg fastsætter til 25.000 kr.

 

Jeg designer et unikt webdesign til kunden, og kunden godkender det.

 

Derefter sender jeg webdesignet til min samarbejdspartner.

 

Hvis min samarbejdspartner overstiger de 50% el. 12.500 kr. i lønningstimer bliver han tildelt en timebaseret bonus.

 

Lad os sige at han arbejder for 1250 kr. pr. time.

 

Dermed har han en samlet arbejdskvote på 10 timer.

 

Hvis jobbet overstiger dette timeantal bliver der tillagt en bonus på det samme som den normale timeløn.

 

Håber det var svar nok ;)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fastsætter en pris på trods af at du ikke har nogen programmeringserfaring? Hvad hvis opgaven tager 100 timer? Så betaler du de restedende 100.000 af egen lomme, og får forøvrigt ikke selv noget for dit arbejde?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt styr på hvor lang tid et projekt kan tage. Jeg siger ikke at jeg er komplet hjælpeløs. Men at jeg mangler en der kan programmere langt mere avanceret end mig selv og gøre det med et stilrent stykke kode.

Hvis jobbet er i sådan et stort omfang vil jeg altid tage det op med min samarbejdspartner. Projekter der ikke omhandler mere end en præsentation af en virksomhed el. en mindre webshop tager for det meste mellem 15 - 25 timer.

 

 

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hedeby.

 

Jeg har taget dit tilbud i betragtning ;)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)