Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig HTML / CSS / PHP / MySQL / Javascript programmør. Søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicklas,

Du lyder umiddelbart som én der kunne bruge en god solid samarbejdspartner til alt det tekniske.

Du kan evt. tage kontakt til ItConcept som er forhandler af SmartWeb CMS og SHOP systemet. De kan helt sikkert hjælpe dig med en fornuftig samarbejdsaftale.

Mvh. Jeppe

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du er sq sjov nok

Nicklas Pedersen:
Det eneste du skal gøre er at programmere.
Tongue Tied

Håber du finder en partner og ønsker dig held og lykke med dit firma.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Pedersen:

Jeg har godt styr på hvor lang tid et projekt kan tage. Jeg siger ikke at jeg er komplet hjælpeløs. Men at jeg mangler en der kan programmere langt mere avanceret end mig selv og gøre det med et stilrent stykke kode.

Hvis jobbet er i sådan et stort omfang vil jeg altid tage det op med min samarbejdspartner. Projekter der ikke omhandler mere end en præsentation af en virksomhed el. en mindre webshop tager for det meste mellem 15 - 25 timer.

Dvs. en mindre webshop kan laves på 2-3 dage? Du skal sørge for at snakke med programmøren om tiden der skal bruges. Du skal også huske på analyse, dokumentation, test, fejlretning m.m.

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen ;)

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mmMmm.. du har noget af et projekt foran dig her, men held og lykke.  Synes du i din søgen af programør skal prøve sitet  www.flexer.dk, her skal du bare smide en opgave ud, også vil du nok blive kontaktet af prof-folk som kan hjælpe..

WWW.FLEXER.DK

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)