Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 7600 Struer
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

   I har tidligere givet min hjemmeside, www.mostbeautifulbags.com  en sønderlemmende kritik. Jeg ville gerne følge rådene og indføre ændringer på siden, men det er kun muligt i ringe grad på en template. Dette er mit 2. forsøg med danske webdesignere. Skulle jeg forsøge igen? Har jeg blot været uheldig? Mine taskedesigns er så smukke, at det ville være synd at skrotte siden.

   For nogen tid siden kontaktede jeg 29 andre designere i Danmark. Ingen kunne/ville designe en enkelt, smuk, ret lille hjemmeside, som er søgemaskineoptimeret og salgsoptimeret og koste inden for de normale ca. kr. 10.000. Webshop'en skal integreres med Worldpay. CMS'en skal være anvendelig.

   Kom nu ud af busken, I erfarne, kompetente og pålidelige designere og lad mig høre fra jer.

   Hilsen fra Thorkild.

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skulle mene at jeg kan køre dette for dig, har stor erfaring med webshops. Smid mig en email på thomas@aboutweb.dk

Mvh Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad os sige at der går en 75-100 timer i at lave en webshop der fuldt ud lever op til de krav du stiller og de forventninger du har - så snakker vi en timeløn på 100-133 / time.

Skal der så en projektleder, en grafiker / webdesigner og en udvikler ind omkring opgaven + administration, husleje, moms, skattefar osv. så er der ret meget underskud i at lave sådan en opgave.

Så med mindre du kan finde en studerende eller en enkeltmandsvirksomhed med ufatteligt få omkostninger per produktionstime så tror jeg du skal se på et lidt mere realistisk budget.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorkild:

For 10.000 kr kan du få en statisk forside i .psd / html. Détte kan dog også godt være pengene værd, da du får etableret din identitet på forsiden. Så kan du få en billig studerende til at lave resten af indholdet / cms osv. Men så har du fået lavet en forside, som er internationalt salgsværdig.
Dit budget er 100% urealistisk. Men hvis du er interesseret i en slagkraftig forside som vil være et stærkt salgsargument, så sig til. Jeg har bla. lavet projekt for frisørkæden STENDER, bestseller bogen The Models Diet mv., Men det koster dig 10.000kr.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorkild

Jeg vil ikke byde ind på opgaven med webshoppen, men jeg vil give dig et råd med på vejen. Få lavet nogle flottere billeder. Dine produkter ser lidt kedelige ud pga. kvaliteten af billederne. Samtidig synes jeg også du skal have nogle større billeder på forsiden (det må du fortælle til dem der skal lave din hjemmeside, hvis du er enig).

Jeg optimerede lige et af dine billeder lidt, så du kan se forskellen (håber det er ok): http://pwm.dk/temp/bags.jpg

 

PS. jeg ved ikke lige hvorfor det hele står med fed skrift. Beklager Smile

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er selv studerende og kunne helt sikkert finde det interessant at gå i dybden med en sådan hjemmeside, jeg ser ikke mig selv som grafiker, men kan godt lide at arbejde med strukturen på hjemmesider. Jeg syntes du allerede har en flot hjemmeside på mange punkter, jeg udarbejdet et struktur forslag på en 10 minutter, jeg tog ikke fonts osv. seriøst, bare lidt klippe klistre arbejde i photoshop med din gamle hjemmeside :)

http://www.mikkelwessel.com/taskedesign.jpg

Mvh Mikkel W

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. du kan kontakte mig på mikkel wessel 2 @ gmail . com (uden mellemrum)

Held og lykke med salget på din hjemmeside :)

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter: Så kan du jo overveje, at få os til at lave det grafiske forsidearbejde og så kan Mikkel lave resten? Kontakt på sales@nicosialonghi.com og så kan jeg sende dig referencer.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåja, jeg kan da også godt komme med et fint tilbud på en forside. Kontaktinformation på http://pwm.dk/contact.php

NicosiaLonghi.com, er du ikke flink lige at slette det "<b>" i kildekoden på din signatur? Så slipper vi for at få vores tekst lavet om til fed skrift Smile

Fra 7600 Struer
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

  Ok, nu glemte jeg en væsentlig ting: at jeg er udlandsdansker, og at betalingen derfor godt kan betragtes som værende "netto". Hjælper det? Jeg behøver en erfaren person.

  Hilsen fra Thorkild.

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)