Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fint og stablit billede upload site til vurdering og muligt salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg har et gammelt fritidsprojekt liggende som jeg egentligt godt kunne tænke mig at se viderført af andre kræfter da jeg i dag ikke har nogen tid til det længere.
Der er tale om et billede upload site der hedder Imageload.dk. Siden er meget “fri”, man kan uploade billeder på op til en gb(igen der bruger) og man kan deeplinke som man vil. Der er ikke andet end google ads på så den er også meget ren. Jeg har lige nu omkring 3000 besøgende om måneden (ifølge google analytics) eks alle dem der deeplinker til siden. Siden består af ca 5 gb filer og trækker ca 50-60 gb trafik om måneden.

Sitet er lavet i et godt PHP freamwork der hedder CodeIgniter og der er stor mulighed for viderudvikling.
For nyligt indførte jeg muligheden for at skrive sin e-mail adresse på et upload så man kunne finde billederne igen dog med den hage at man så giver tilladelse til at jeg må sende nyhedsbrev, det har indtil videre resulteret i 161 tilmeldinger og det stiger støt. Der er stor mulighed i at udnytte dette til at tjene nogle lette penge, det har jeg dog slet ikke gjort i endnu.

Lige nu er der uploadet total 14.630 billeder og stiger med et gennemsnit på 15 om dagen.

Siden ligger godt på google på søgeord som “gratis billede upload”, “billede upload” mv.

Sitet er lige nu hosted i USA ved slicehost.com, dette kan godt fortsætte, men da det er på min server vil jeg fakturere den nye ejer. Sitet kan dog nemt flyttes til anden host.

Der er rigtig gode muligheder i at udvide sitet med funktioner, partnerskaber osv. Har nogle gode idéer som en mulig køber kan få med i prisen. Kom med et bud på en pris også kan vi snakke om det.

Sitet tjener ingen penge lige pt, men der er gode muligheder.

Jeg er ikke sikker på at jeg vil sælge, men vil meget gerne høre hvad folk mener siden er værd, om det så bare er en plogmand.

 

Lige lidt statestik: http://imageload.dk/pdf/analytics.pdf

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er ca pris.?

 

Kontakt mig via email: Aggerpetersen@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Agger:

Hvad er ca pris.?

 

Kontakt mig via email: Aggerpetersen@gmail.com

Mail sendt:D

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er stadig til salg, lidt frisk statestik:

459.419 totale antal hits til billeder den sidste maaned

1.064.690 totale antal hits til billeder siden 15/2 2009

 

http://imageload.dk/pdf/analytics2.pdf

 

Håber der kommer nogle gode bud!

Fra Randers
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Hvilket prisleje ligger vi i???

 

Mvh

Michael Guldhammer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)