Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV-Koncepter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden læst en del indlæg, der omhandler Amino'er, der mener at have den næste store idé til TV. Ingen kan rigtigt fortælle, hvordan man griber hele miseren an, når man vil kontakte et produktionsselskab og forhåbentlig sælge sin idé.

Derfor ser jeg en idé i, at oprette et produktionsselskab med det ene formål, at lave piloter for håbefulde idémagere. Dette produktionsselskab skal selvfølgelig sørge for at have de rette kontakter og de rette medarbejdere, således idéerne kan omsættes til brugbare piloter, der forhåbentlig kan sælges. Således kan dette selskab vurdere, hvorvidt en idé er god nok til at lave piloter ud fra, og dele indtægter og udgifter med konceptudvikleren.

Jeg ville være den første til at skyde arbejdskraft i at udleve denne idé, men det kræver jo, at der er flere, der kan se en forretning i idéen. Omend ikke andet kan produktionsselskabet i sidste ende sælge den fornødne know-how i forhold til IPR and such,

Smid mig en PM, hvis du synes det lyder interessant. Eller hug idéen, den er op for graps.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super cool!

Jeg hopper gerne med i arbejdsgruppen.

Jeg kan tilbyde den tekniske del af projektet.

Mvh

Thomas Frank

http://www.wtq.dk live i aften (mandag) 21.45

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Robert....

 

Rigtig godt tiltag du har startet på. Jeg vil gerne kontaktes af dig pr. mail : info@pressedirect.dk

Mail gerne dit telefonnummer så ringer jeg dig op. VH Pressedirect.dk

PS vil ikke skrive mere i dette offentlige forum.

JB

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert - jeg arbejder med udvikling af ideer & koncepter til tv-programmer - og kender således en del til how to do it. Startede mit eget firma for nylig - og har tidligere arbejdet 17 år på TV 2 / Danmark. 

Du er velkommen til at kontakte min "rigtige" mail - hvis fortsat interesse. hh@danishmind.com

ps. jeg ved ikke hvad en PM er....

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til, at der er en vis interesse for projektet, hvilket jeg selvfølgelig anser som ganske fornøjeligt. Jeg vil tage teten i løbet af de næste par dage og se, om vi sammen kan finde et forum, hvor vi kan gå mere i dybden i forhold til det overordnede koncept, og se hvorvidt interessen kan bære andet en bare idéudveksling.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert. Super initiativ. Jeg har kontakter til filmproduktion (filmgear osv) & manuskriptforfattere hvis det kunne bruges.

Ps: Helle en pm er en "Private Message", og er en besked der havner direkte her i AMINO i din indbakke under din profil :) -- Altså ikke mail, men via hjemmesiden

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fuldt denne tråd med interesse og vil meget gerne høre mere såfremt der er interesse i at arbejde vider med disse tanker.

Jeg har i de sidste 5 år arbejde med forskellige succesfulde virksomheder, og har fornyligt ansat en direktør til at varetage den daglige drift at min seneste virksomhed, hvilket har givet plads til at kigge sig om efter nye udfordringer.

Er udannet cand.merc.EMF og kan med den baggrund give nogle gode indspark til de økonomiske og markedsmæssige problemstilling alle projekter løber ind i.

Kan kontaktes på Brian_@ofir.dk  -  Ser frem til at høre mere.

Vh - Brian Øland 

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert.

 

ER der interesserede i dette TV-koncept Forum så kan jeg oplyse at jeg har et TV-koncept som lige mangler

5-6 dygtige kreative for at gøre det helt klar til salg.

Er der interesserede kontakt : info@pressedirect.dk VH

JB

Fra København k
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert

Din idé lyder spændende! Jeg har de sidste 6 år arbejdet i film/tv-branchen, jeg har gode kontakter til alle lag af produktionsprocessen.

Kontakt mig endelig på sd@scoutshonor.dk hvis det skulle have interesse.

Mange hilsner

Søren Dahl

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg af datoerne se at der er et år mellem de 2 foregående poster - så... er der nogen sinde sket noget i projektet - for det lyder da ellers spændende :)

mvh
Jesper (TV-afficionado *lol*)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)